1

جدایی بازیکن نامدار رئال مادرید جدی شد +تصویر

  • کد خبر : 212631
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

هافبک اسپانیایی رئال مادرید تصمیم خود برای ترک این تیم را گرفته است.

ایسکو جدایی بازیکن نامدار رئال مادرید جدی شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ایسکو که در بازی روز شنبه رئال مادرید مقابل اسپانیول پس از تقریبا ۴ ماه در یک بازی به مدت ۹۰ دقیقه بازی کرد و توانست دو پاس گل بدهد بنا بر گزارش نشریه مارکا تصمیم خود برای ترک این تیم اسپانیایی را گرفته و به نمایندگان خودش هم این موضوع را اعلام کرده است.

 

اظهارات ایسکو پس از این بازی باعث شد که احتمال جدایی او از رئال مادرید به دلیل فرصت کم بازی بیشتر از قبل شود. ایسکو که در ماه آوریل ۲۵ ساله می شود از حضور در رئال مادرید خوشحال است اما می خواهد بیشتر بازی کند و نقش بیشتری در پیروزی های تیم داشته باشد.

 

پدر ایسکو که نماینده او هم محسوب می شود می داند ماه ژوئن در آینده پسرش تعیین کننده است. رئال مادرید در اواخر سال ۲۰۱۶ پیشنهاد تمدید قراردادی به ایسکو ارائه کرد و آماده بود دستمزد سالیانه ۲،۵ میلیون یورویی این بازیکن را بیشتر کند اما پیشنهاد رئال با دستمزد ۸ تا ۱۰ میلیونی که ایسکو مدنظر دارد فاصله زیادی داشت.

 

سران رئال مادرید هنوز امیدوار هستند که ایسکو نظر خود را تغییر دهد و متوجه بشود جدایی از این باشگاه به سودش نیست. رئال در صورتی که ایسکو راضی به تمدید قرارداد خود نشود ترجیح می دهد او را در تابستان پیشرو بفروشد تا اینکه در سال ۲۰۱۸ با پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

 

باشگاه های یوونتوس و چلسی با نمایندگان ایسکو تماس برقرار کردند اما منچسترسیتی که در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ هم به دنبال این بازیکن بود بیشترین بخت را برای جذب او دارد. ایسکو هم حضور در لیگ انگلیس را به دلایل فوتبالی و مالی ترجیح می دهد.

 

احتمال اندکی هم برای انتقال ایسکو به بارسلونا وجود دارد. بارسا هیچ وقت علاقه خود به این بازیکن را رد نکرده اما احتمال وقوع این انتقال به دلیل حضور ایسکو در رئال مادرید بسیار دشوار است. ایسکو باید برای رفتن به بارسا تا پایان مدت قرارداد خود در رئال بماند اما بارسا باور دارد در حتی در این صورت هم آینده ایسکو در انگلیس است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212631

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر