2

اختصاصی/ارائه لیست امید از نامزدهای متخصص و متعهد در انتخابات شوراها/ رایی بالاتر از انتخابات مجلس کسب خواهیم کرد

  • کد خبر : 212637
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به اینکه در انتخابات شورا نیز همانند انتخابات مجلس نامزدهای خود را به صورت لیستی معرفی خواهیم کرد، گفت: نامزدهای لیست امید علاوه بر تخصص باید نسبت به مردم تعهد نیز داشته باشند.

“بهرام پارسایی” سخنگوی فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس افق نیوز؛ با بیان اینکه این فراکسیون در بحث انتخابات شورا نیز همانند انتخابات مجلس نامزدهای خود را به صورت لیستی معرفی خواهد کرد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در انتخابات شوراها لیست امید حتی بیشتر از انتخابات مجلس از لحاظ فراوانی در کل کشور رای بیاورد.

وی تصریح کرد: نماینده فراکسیون امید در شورای سیاست‌گذاری اصلاحات حضور دارد و قرار است بر روی ارائه لیست به جمع‌بندی نهایی برسند البته نمایندگان در شهرستان‌ها نیز از این لیست‌ها در حوزه‌های انتخابی‌شان حمایت خواهند کرد.

نماینده مردم شیراز با اشاره به انتقدات مردم نسبت به برخی اعضای شورای شهر تهران بعد از حادثه پلاسکو گفت: بدون شک این حادثه انتقادات بسیاری به برخی از اعضای شورای شهر در زمینه عدم تخصص‌ آنها در پی داشت اما قبل از حادثه پلاسکو هم نیاز به تخصص اعضای شورای شهر حس می‌شد.

عضو هیات نظارت بر انتخابت شوراهای کل کشور تاکید کرد: اگر چه تنها تخصص در کارهای عمرانی نیست و باید اعضا در حوزه‌های فرهنگی، سلامت و … نیز تبهر و تخصص داشته باشند.

سخنگوی فراکسیون امید خاطرنشان کرد:‌ مطمئنا نامزدهای لیست امید برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا علاوه بر تخصص باید نسبت به مردم تعهد نیز داشته باشند و این معیار برای ما بسیار اهمیت دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212637

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر