3

ناسا وجود موجودات فضایی را تایید کرد

  • کد خبر : 212653
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

پیشتر نیز دانشمندان روسی اعلام کرده بودند که سال ۲۰۳۱ سال ملاقات با فرازمینی ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اافق؛ اشیا پرنده ناشناس کروی شکل درخشان، که در آسمان سراسر جهان مانور می دهند. به نظر می رسد آنها همه جا حضور دارند. از آسمان ژاپن، روسیه،چین، انگلیس، آمریکا و فرانسه تا فضا . ویدئو ها و تصاویر زیادی تاکنون از آنها تهیه و منتشر شده است. اما آیا واقعا آنها فرازمینی ها هستند؟ برخی آنها را یک نیروی سری آمریکا می دانند. بله. آمریکا دارای یک پایگاه سری موسوم به ۵۱ است که گفته می شود بارها و بارها در اطراف آن اشیا کروی شکل درخشان مشاهده شده اند. اما پرسش اینجاست اگر تمام اینها متعلق به آمریکایی هاست، آنها  در آسمان دشمن دیرینه خود و دیگر ابرقدرت جهان یعنی روسیه چه می کنند؟! چرا دانشمندان روسی نیز تایید کرده اند که دهه های آینده انسان با فرازمینی ها ملاقات  خواهد بود.
در این میان هستند کسانی نیز که آنها را موجودات فضایی می دانند. این دسته بر این باورند که در این جهان پهناور، انسان تنها موجود هوشمند نیست و موجودات هوشمند دیگری نیز به جز انسان وجود دارند.

اما به تازگی ناسا یا آژانس فضایی آمریکا با افشای گزارشی محرمانه تلویحا وجود موجودات فضایی در سیارات دور را تایید کرده است. یکی از محققان ارشد ناسا نیز اعلام کرده که در آینده با موجودات فضایی دیدار خواهیم کرد. این در حالی است که پیشتر نیز دانشمندان روسی اعلام کرده بودند که سال ۲۰۳۱ سال ملاقات با فرازمینی ها خواهد بود.

ناسا رسما وجود موجودات فضایی را تایید کرد + فیلم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212653

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر