1

وزیر اطلاعات: ایران مسئله تکفیری ها را با اهل سنت مرتبط نمی کند

  • کد خبر : 212666
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

اولین کسانی که در برابر وهابیت قرار گرفتند و مخالفت کردند اهل سنت بودند.

وزیر اطلاعات گفت: داعش مولود توطئه آمریکایی و اسرائیلی بوده و هدف آن ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.
به گزارش افق به نقل از فارس،  سید محمود علوی بعد از ظهر امروز در جمع ائمه جمعه سه استان کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان افزود: هیچ وقت جمهوری اسلامی مسئله تکفیری‌ها را با اهل سنت مرتبط نمی‌کند.
وی با اشاره به مخالفت‌های اهل سنت با جریان‌های انحرافی، تصریح کرد: اولین کسانی که در برابر وهابیت قرار گرفتند و مخالفت کردند اهل سنت بودند.
وزیر اطلاعات ادامه داد: حرف علمای اهل سنت و ائمه جمعه در میان مردم خریدار دارد و نمود عینی این مهم دعوت عمومی ائمه جمعه برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود و خوشبختانه این دعوت با استقبال گسترده مردم همراه شد.
علوی یادآور شد: دشمن با عملیات روانی به دنبال تضعیف روحیه انقلابی است و شما باید نگران این موضوع نباشید و همچنان ضمن حضور در صحنه از نظام و انقلاب دفاع کنید.
وی با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه گفت: همه ید واحده، یک امت هستیم و زیر پرچم ولایت فقیه زندگی می‌کنیم و به همین دلیل باید فاصله دلها کم شود.
وزیر اطلاعات اظهار داشت: وزارت اطلاعات توطئه‌های زیادی علیه کشور را خنثی کرده است و هر ساله ضریب امنیتی کشور افزایش یافته است،
علوی با اشاره به توطئه‌های بی‌پایان دشمن، یادآور شد: امروز تمام دنیا بسیج شده است تا در جمهوری اسلامی اتفاق امنیتی بیافتد، که اگر ما باهم باشیم دشمن ناامید و مایوس می‌شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212666

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر