1

نجفی در گفتگو با افق: اسفند ماه؛ پایان مهلت ارائه گزارش حادثه پلاسکو

  • کد خبر : 212729
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: انتخاب اشخاصی متخصص، متعهد و سلامت اخلاقی برای حضور در شورای شهر می‌تواند منابع شهری را به درستی در جهت منافع شهروندان هدایت کند.

“محمدرضا نجفی” رئیس کمیته پیگیری حادثه پلاسکو از سوی مجمع نمایندگان تهران در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به اقدامات این کمیته گفت: براساس تصمیم مجلس قرار شد طی مهلتی مشخص تا پایان اسفند ماه با محوریت کمیسیون عمران گزارشی درباره حادثه پلاسکو و ساختمان‌های فرسوده شهری تهیه شود.
وی ادامه داد: انتظار داریم کمیسون عمران و دیگر اشخاص درگیر این حادثه بسیارمسئولانه برخورد کنند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه انتخاب اشخاصی متخصص و متعهد برای حضور در شورای شهر می‌تواند از بروز بسیاری از اتفاقات در شهر تهران جلوگیری کند، اظهار داشت: نامزدهای دارای مجموعه دانش و تخصصش در حوزه شهرسازی و مدیریت شهری در قبال شخصی که فاقد تجربه و شناخت ارجح هستند.
نجفی تصریح کرد: اما این انتخابی است که از سوی مردم صورت می‌گیرد، ظاهرا از لحاظ قانونی چنین حق یا اختیاری برای دستگاه‌های نظارتی لحاظ نشده که بتوانند معیار تخصص را برای تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی شوراها ملاک قرار دهند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن با تاکید براینکه مردم باید کار را به اهلش بسپارند، بیان داشت: انتخاب اشخاصی پاک از لحاظ سلامت در حوزه اداره شهری مانند تهران بسیار بسیار مهم است تا منابع شهری دستخوش سلایق افراد نشده و منابع به درستی و تماما در جهت منافع شهروندان هزینه شود.
عضو مجمع نمایندگان استان تهران خاطرنشان کرد: شورای عالی اصلاحات در راستای انتخابات شورای شهر همانند انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ لیستی را بدین منظور ارائه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212729

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر