1

کیف جادویی سرمربی پرسپولیس +تصویر

  • کد خبر : 212765
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

سرمربی پرسپولیس در سفر به امارات کیفی را حمل می کند که در آن، مدارک جالبی وجود دارد.

افق /برانکو ایوانکوویچ در سفر به امارات کیفی را حمل می کند که در آن، مدارک جالبی وجود دارد. در کیف جادویی سرمربی کروات می توانید انواع و اقسام مدارک شخصی، از تصویر مدارک تحصیلی در زمینه فوتبال تا کارت های اعتباری بین المللی، کارت های شناسایی متعلق به کشورهای کرواسی، عربستان، امارات، آلمان و چین که در آن کار کرده را پیدا کنید.

مدارک جذاب تر برای اهالی فوتبال، مرتبط با پرسپولیس است. برانکو در این کیف جادویی اش، آنالیز تک تک بازیکنان پرسپولیس، آنالیز کامل مدل بازی الوحده امارات، یادداشت های شخصی سرتن چوک دستیارش در حین بازی با الهلال، طراحی تمرینات جدید، ساعت و زمان دقیق تمرینات در امارات، مختصصات محل اسکان تیم و همچنین وضعیت ورزشگاه محل برگزاری بازی، فاصله شهر دبی تا ابوظبی و… گنجانده شده است.

یکی از نزدیکان به برانکو در مورد کیف او به ما گفت: «برانکو آدم منظمی است. از آن دست آدم هایی که همه چیز را روی کاغذ می نویسند و فقط به تبلت یا لپ تاپ و حافظه خود دل نمی بندند. برانکو عادت دارد این کیف را همیشه در کنار خود داشته باشد و به صورت مداوم از مدارک و اطلاعاتی که در آن دارد، استفاده کند. این موضوع به برانکو کمک می کند همیشه، به اندازه کافی از مسائل مختلف اطلاع داشته باشد و جالب اینکه همواره به تعداد کاغذها و اسناد داخل کیف اضافه می شود.»

برانکو و کیف جادویی اش

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212765

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر