3

هنوز هم پرسپولیسی ام،از استقلال امتیاز میگیریم/ خداداد خسته شده بود

  • کد خبر : 212804
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

کاپیتان سیاه جامگان گفت: بازی سحتی با استقلال داریم چون آنها در بهترین شرایط خود قرار دارند.

هنوز هم پرسپولیسی ام،از استقلال امتیاز میگیریم/ خداداد خسته شده بود

 

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شکست سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: نباید این بازی را می باختیم چون شرایط تیم ما سخت است. وضعیت ما در جدول خطرناک تر شد و وقتی شکست خانگی هم می خوریم، قطعا اینطور هم می شود.

وی درباره اتهاماتی که به رضا شربتی روی گل دوم تراکتورسازی زده شده، عنوان کرد: این مسائلی که مطرح شده، اصلا درست نیست. چرا باید شربتی چنین کاری را از روی عمد انجام دهد؟ می توانم بگویم که این اتهامات بیشتر خنده دار است چون امکان ندارد شربتی کم کاری کند.

کاپیتان سیاه جامگان درباره اعتراض به داوری این بازی تصریح کرد: داور می توانست در چند صحنه به بازیکنان حریف کارت زرد بدهد اما خیلی راحت از این صحنه ها گذشت. برخی خطاها را راحت برای انها می گرفت و نوع سوت زدنش ناخودآگاه روی اعصاب بازیکنان ما تاثیر می گذاشت. اوجش را هم دیدید که ضربه آرنج به صورت خانزاده و گل تراکتورسازی بود. نمی دانم چه زمانی این مسائل برای ما تمام می شود.

بادامکی درباره تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم خیلی خوبی است و امکاناتش هم بالاست. آنها دوم جدول هستند و در فینال جام حذفی نیز حضور دارند. آنها اصلا جایگاهشان با ما قابل مقایسه نیست. با این حال خوب کار کردیم و می توانستیم از این تیم امتیاز بگیریم اما روی همان حربه همیشگی تراکتورسازی یعنی اوت دستی و ضربات ایستگاهی گل خوردیم.

وی در رابطه با جدایی خداداد عزیزی از سیاه جامگان اظهار داشت: متاسفم که خداداد عزیزی از ما جدا شد. او خیلی زحمت کشید اما متاسفانه خسته شد و رفت. امیدوارم هر جا که هست، موفق باشد.

بادامکی در خصوص حضور میثاقیان روی نیمکت پدیده گفت: میثاقیان مرا به لیگ برتر آورد و شاگردش بودم. امیدوارم حضورش برای سیاه جامگان مثبت باشد. ما تا روز آخر تلاش می کنیم.

وی درباره رویارویی با استقلال در هفته ۲۲ لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی خیلی سختی است چون استقلال در بهترین شرایطش قرار دارد و بازی های خوبی انجام داده است. ما کارمان در آزادی خیلی سخت است اما ما نباید بازنده باشیم. به آخر لیگ نزدیک می شویم و باید با امتیاز از تهران بازگردیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان افزود: من هنوز هم پرسپولیسی هستم اما اول از همه به خاطر سیاه جامگان در این بازی به میدان می روم چون به امتیاز این بازی احتیاج داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212804

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر