1

اختصاصی/تقسیم‌بندی‌های غیرموثر از سوی برخی جناح‌ها منشا تفرقه در کشور است

  • کد خبر : 212816
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه اصولگرایان با تقسیم‌بندی جناح‌ها به انقلابی و غیرانقلابی ظرفیت موج‌سواری بسیار زیادی برای برخی گروه‌ها ایجاد کرده‌اند، گفت: این امر موجب آلوده‌سازی فضای کشور در آستانه انتخابات می‌شود.

“علیرضا رحیمی” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، در واکنش به تقسیم مردم و احزاب به دو قسمت انقلابی و غیرانقلابی از سوی اصولگرایان گفت: هویت و ماهیت جامعه با وجود اختلاف نظر معنا پیدا کرده و این امر یک بحث کاملا طبیعی در کشور است.

وی ادامه داد: وجود انتخباتات در کشور بیانگر امری دموکراتیک بوده که هر شخصی با هر سلیقه‌ای می‌تواند صدایش شنیده شود لذا این تقسیم‌بندی‌های غیرموثر از سوی برخی جناح‌ها در کشور خود منشا تفرقه و جداسازی صفوف مردم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: باید مراقبت بود زیرا اگر قرار تقسیم‌بندی در کشور باشد، میان دشمنان خارجی با مردم باشد.

رحیمی با بیان اینکه تقسیم‌بندی جناح‌ها به دو گروه انقلابی و غیرانقلابی موجب آلوده‌سازی فضای کشور در آستانه انتخابات است، بیان داشت: اصولگرایان خواسته‌اند از این ابزار برای ایجاد وحدت میان خود استفاده کرده و با این تقسیم‌بندی ظرفیت موج‌سواری بسیار زیادی برای برخی گروه‌ها ایجاد کرده و از سوی دیگر موجب دلسردی بخشی دیگر از مردمی که جزو خانواده انقلاب هستند، می‌شود.

عضو فراکسیون امید همچنین در واکنش به اعلام کاندیداتوری کواکبیان برای انتخابالت ریاست جمهوری سال ۹۶ اظهار داشت: این اعلام کاندیداتوری ارتباطی به تصمیم فراکسیون امید ندارد و تصمیم شخصی بوده است، گزینه‌های بسیاری هستند اما اصلاح‌طلبان بر روی گزینه حجت‌الاسلام روحانی اجماع دارند و گزینه‌های دیگر حرکت‌های انحرافی هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212816

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر