1

منصوریان: از خواب عمیق بیدار شدیم/ باخت به الاهلی شوک بود

  • کد خبر : 212820
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه تیم التعاون عربستان را به خوبی می‌شناسد و این تیم در دفاع مشکل دارد، گفت: با باخت در بازی اول از یک خواب عمیق بیدار شدیم.

 علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی استقلال تهران با التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اولین بازی در لیگ قهرمانان را با نتیجه خوبی شروع نکردیم ولی نتیجه این بازی یک شوک به تیم جوانمان بود. برای شروع اولین بازی از یک خواب عمیق بیدار شدیم.

وی افزود: التعاون را کامل می شناسیم و تمام مسابقات این تیم را آنالیز کرده ایم چه در بخش دفاع و حمله. می دانیم از بازی فردا چه می خواهیم.

سرمربی استقلال یادآور شد: در بازی فردا نه ما میزبانیم و نه التعاون. علاقه داشتیم در ورزشگاه ۱۲۰ هزار نفری خودمان میزبان باشیم که شرایطش فراهم نشد. به هر حال می خواهیم فردا از میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. ان شاءالله بتوانیم بازی قابل قبولی با این جوانان استقلال ارائه بدهیم.

منصوریان درباره میزان شناختش از تیم های عربستانی و التعاون تاکید کرد: ما در عربستان تیم هایی مثل الهلال، الشباب، الاتحاد را می شناسیم ولی التعاون توانسته سهمیه آسیایی بگیرد. قطعا این تیم از دیگر باشگاه های عربستانی شانس بهتری داشته است که سهمیه گرفته. اسم التعاون گمنام است ولی از نظر فوتبالی، بازی خوبی انجام می دهد. التعاون در خط دفاع مشکل دارد ولی در خط حمله قدرتمند است. به هر حال تیمی که در آسیا نماینده عربستان است، تیم قابل احترامی است.

سرمربی استقلال در پایان صحبتهایش با تشکر از میزبانی عمانی ها گفت: باید از فدراسیون فوتبال عمان تشکر ویژه ای داشته باشم که میزبان تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند. آنها امکانات خوبی در اختیار نمایندگان ایران گذاشته اند. امیدواریم در آینده اگر شرایط و بستر فراهم بود، بتوانیم میزبان خوبی برای عمانی ها باشیم و این ارتباطات خوب ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و التعاون عربستان فردا دوشنبه و از ساعت ۱۹ در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212820

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر