1

پیروانی: اردوی آلمان آخرین سفر خارجی ما است/ در مرحله انتخابی هم تیم نوجوانان بازی‌های دوستانه بیشتری داشت

  • کد خبر : 212912
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، گفت: اردوی آلمان با توجه به فاصله کم تا شروع مسابقات جام جهانی به احتمال فراوان آخرین سفر خارجی ما برای برگزاری بازی دوستانه است.

خبرگزاری فارس: پیروانی: اردوی آلمان آخرین سفر خارجی ما است/ در مرحله انتخابی هم تیم نوجوانان بازی‌های دوستانه بیشتری داشت

امیرحسین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم ملی فوتبال جوانان ایران، گفت: جام جهانی از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود. اردوی بعدی ما از ۲۰۰ اسفند در تهران آغاز می‌شود و سپس از ۲۶ اسفند برای برگزاری اردویی ۱۰ روزه به آلمان سفر می‌کنیم. در این اردو ۳ بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا تمامی بازیکنان این تیم به آلمان سفر می‌کنند، تصریح کرد: تمامی بازیکنان در این اردو همراهمان هستند  و با تمامی پتانسیل خود راهی آلمان می‌شویم.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد اینکه آیا سفر به المان آخرین اردوی برون مرزی این تیم است، اظهار داشت: بله به احتمال فراوان این آخرین اردوی برون مرزی ما خواهد بود. با توجه به اینکه مسابقات در اواخر اردیبهشت شروع می‌شود و به خاطر دیدارهای لیگ برتر و و… اردوی دیگری نداریم. به دنبال برگزاری دو بازی دوستانه در ایران هستیم و بحث حضور غنا در ایران پیگیری می‌شود. صحبت‌های اولیه در این مورد صورت گرفت است.

پیروانی در مورد زمان قرعه‌کشی جام جهانی، گفت: قرعه کشی مسابقات ۲۵ اسفند برگزار می‌شود. برای قرعه کشی به کره جنوبی سفر می‌کنم و سپس از آنجا راهی اردوی تیم در آلمان میشود.

وی در مورد اینکه تیمش بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشته است، گفت: متاسفانه شرایط برای برگزاری دیدارهای دوستانه بیشتر فراهم نشد.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد اینکه تیم ملی نوجوانان بازی‌های دوستانه بیشتری برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ این شرایط در دور اول مسابقات و قبل از رقابت‌های انتخابی جام جهانی هم وجود داشت و تیم ملی نوجوانان دیدارهای دوستانه بیشتری داشت.

پیروانی در مورد وضعیت قرارداد مربیان تیم ملی جوانان، گفت: قراردادها بسته شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی در مورد اینکه ایا بازیکنان جدیدی به تیم ملی جوانان دعوت شده اند، گفت: با توجه به اینکه بازی‌های دوستانه زیادی نداشتیم و اردوی آلمان آخرین سفر برون مرزی ما برای انجام بازی دوستانه است دیگر فرصت اضافه کردن بازیکن جدید نداریم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان، عنوان کرد: از همه افرادی که نگاه مثبتی به تیم ملی جوانان دارند و از ما برای رسیدن به موفقیت حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم همه مسئولان دست به دست هم دهند تا این تیم به بهترین شکل در مسابقات حاضر شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212912

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر