1

الجزیره خطرناک تر از الفتح است/ استقلال مقابل الجزیره محکوم به برد است

  • کد خبر : 212918
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم الجزیره امارات تیم خطرناک تری نسبت به الفتح عربستان است و بازیکنان استقلال خوزستان نباید این تیم را دست کم بگیرند.

فرشاد پیوس الجزیره خطرناک تر از الفتح است/ استقلال مقابل الجزیره محکوم به برد است

افق نیوز/ فرشاد پیوس درمورد دیدار نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: معتقدم تیم فوتبال استقلال خوزستان با اینکه بضاعت مالی چندانی ندارد، بازی قابل قبولی را مقابل الفتح عربستان به نمایش گذاشت نتیجه خوبی هم کسب کرد.

 

وی افزود: سایر تیم های آسیایی برای موفقیت در این رقابت ها هزینه های گزافی داشته اند و معتقدم مسئولان باید از این تیم حمایت کنند چرا که به عنوان تیم ملی در این رقابت ها شرکت کرده است. همانطور که همگان اطلاع داریم فوتبال خوزستان از زمان های گذشته تاکنون به داشتن بازیکنان باتکنیک معروف بوده است.درصورتی که مسئولان به دنبال موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان هستند باید همه جانبه از این تیم حمایت کنند.

 

پیوس در ادامه تصریح کرد: سیروس پور موسوی مربی جویای نامی است و با داشتن انگیزه لازم به دنبال این است تا بتواند هر چه زودتر پله های ترقی را طی کند با اینکه در ابتدای فصل چند بازیکن استقلال خوزستان این تیم را ترک کردند اما خوشبختانه با درایت کادرفنی توانست به روند روبه رشد خود ادامه دهد.

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: به نظرمن تیم الجزیره امارات تیمی خطرناک تری نسبت به الفتح عربستان است و بازیکنان استقلال خوزستان نباید این تیم را دست کم بگیرند و از موقعیت هایی که بدست می آورند نهایت استفاده را ببرند تا پیروز میدان شوند.

 

وی در پایان با اشاره به بازی سخت استقلال مقابل التعاون عربستان گفت: اعتقادم بر این است که استقلال در این دیدار باید با تمرکز بالا به مصاف حریفش برود و در پی کسب هر ۳ امتیاز بازی باشد زیرا تساوی و باخت کار این تیم را دشوارتر از قبل خواهد کرد.

 

باشگاه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212918

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر