2

اختصاصی/سه شنبه قالیباف برای بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری به کمیسیون عمران می‌آید

  • کد خبر : 212971
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۳۵

سخنگوی کمیسیون عمران از حضور شهردار تهران در جلسه این کمیسیون در روز سه‌شنبه برای بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری خبر داد.

“صدیف بدری” سخنگوی کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، از حضور قالیباف در جلسه روز سه‌شنبه (فردا) این کمیسیون برای بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری خبر داد.

وی با بیان اینکه جمع‌بندی این تحقیق و تفحص به ارائه توضیحات شهردار تهران بستگی دارد، تصریح کرد: در صورت ارائه مدارک و پاسخ‌های لازم قالیباف به نمایندگان درخواست‌کننده تحقیق و تفحص در جلسه فردا، می‌توان به جمع‌بندی نهایی رسید.

نماینده مردم اردبیل، نمین و سرعین تاکید کرد: اگر شهردار تهران نتوانتد مدارک و پاسخ‌های لازم را در این جلسه ارائه کند مطئنا به ضرر وی تمام خواهد شد.

بدری با اشاره به اینکه گزارش این تحقیق و تفحص تا قبل از پایان سال به هیئت رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد، بیان داشت: در صورت وجود تخلفات از سوی شهرداری، پرونده به دادگاه ارائه می‌شود اما شورای شهر هم به عنوان ناظر بر شهرداری در جریان قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران در پایان خاطرنشان کرد: این جلسه ساعت ۱۷ عصر در محل این کمیسیون و با حضور نمایندگان درخواست‌کننده تحقیق و تفحص از شهرداری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212971

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر