1

در اخراج رضاییان و علیپور حق را به برانکو می دهم / کی روش باید کوتاه بیاید

  • کد خبر : 213001
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۲۰

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «زمان ما هم آلن راجرز بهترین‌های تیم را کنار می‌گذاشت چون چاره‌ای نبود چرا که اگر تیم وارد حاشیه بشود نابود می‌شود.»

ابراهیم آشتیانی در اخراج رضاییان و علیپور حق را به برانکو می دهم / کی روش باید کوتاه بیاید / پرسپولیس با دو گل اختلاف الوحده را می برد

افق نیوز/ابراهیم آشتیانی در ماجرای درگیری رامین رضاییان و علی علیپور حق را کاملا به برانکو ایوانکوویچ می‌دهد و اخراج آنها از اردوی تیم در امارات را کاملا درست می‌داند چرا که معتقد است مسائل حاشیه‌ای به تیم ضربه می‌زند و تنها چیزی که می‌تواند در لیگ برتر هم به پرسپولیس ضربه بزند و آنها را از صدر پایین بکشد همین حواشی است.

اظهارات آشتیانی را در ادامه می خوانید:

* در مورد اخراج رضاییان و علیپور از اردوی پرسپولیس چه نظری دارید؟

– نمی‌دانم بچه‌های پرسپولیس به چه چیزی فکر می‌کنند. قسمت مهمی از فوتبال بحث مسائل اخلاقی است که مردم توجه خاصی به آن دارند. در زمانی که ما بازی می‌کردیم پول نبود و مسائل اخلاقی پررنگ‌تر بود. چند وقت پیش هم در مصاحبه‌ای گفتم فقط حاشیه می‌تواند به پرسپولیس لطمه بزند و صدر جدول را از پرسپولیس بگیرد. این مسائل به تیم لطمه می‌زند و این بازیکنان باید بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا محسوب می‌شود و هیچ‌وقت کاری نکنند که هواداران ناراحت بشوند. پرسپولیس الان بازی حساسی هم در آسیا دارد. در این ماجرا حق را به برانکو می‌دهم چون سرمربی تیم است و هر تصمیمی می‌تواند بگیرد. امیدوارم در بازگشت به تهران برانکو این مشکل را حل کند چون اختلاف بین دو تا بازیکن بوده و سرمربی تیم می‌تواند آن را حل کند.

* غیبت رضاییان و علیپور مقابل الوحده امارات به تیم آسیب نمی‌زند؟

– می‌تواند مشکل‌ساز باشد اما در دفاع راست که دست برانکو باز است و در خط میانی هم همین‌طور چون علیپور اکثر بازی‌ها ذخیره بوده است. در کل این کارها اصلا درست نیست و بازیکن نباید فیکس باشد و دست به کاری بزند که مربی آنها را مرخص کند.

* گویا سیدجلال حسینی و طارمی و برخی دیگر از بازیکنان برای بخشیده شدن این دو بازیکن پادرمیانی کرده‌اند اما برانکو آنها را نبخشیده است. در این رابطه چه نظری دارید؟

– حتما درگیری آنها شدت داشته که برانکو نبخشیده است. زمان ما هم آلن راجرز بهترین‌های تیم را کنار می‌گذاشت چون چاره‌ای نبود چرا که اگر تیم وارد حاشیه بشود نابود می‌شود. باید مربی تیم حواشی را کنترل کند تا تیم با آرامش کارش را انجام بدهد و وارد حاشیه نشود.

* چه تصوری از بازی پرسپولیس و الوحده امارات دارید؟

پرسپولیس را تیمی می‌بینم که این چند ساله از نظر فنی بهترین تیم بوده و الان هم صدر جدول است و با دو گل اختلاف الوحده را می‌برد. الان پرسپولیس در اوج آمادگی است و می‌تواند الوحده را ببرد.

* در مورد اختلاف کی‌روش و برانکو چه نظری دارید؟

– کی‌روش و برانکو دو تا مربی بزرگ هستند و حیف است که سر یکسری مسائل کوچک دچار مشکل شوند. من هر دو آنها را دوست دارم و نباید سر چنین مسائلی دچار اختلاف و مشکل شوند. مردم توقع ندارند این مشکلات را ببینند. چون مردم تیم‌ملی را دوست دارند و وقتی مربی بزرگ و حرفه‌ای داریم مردم توقع دارند که با هم بسازند و مشکلی نداشته باشند. فدراسیون باید پادرمیانی کند و مشکلات را حل کند.

* اما کی‌روش برای دعوت از ملی‌پوشان پرسپولیس خواستار عذرخواهی رسمی برانکو شده است. به نظر شما برانکو عذرخواهی می‌کند؟

– برای برانکو مشکل است که چنین کاری بکند. هزاران مربی انتقاد کرده‌اند اما ایشان مشکلش فقط با برانکو است. برانکو چنین کاری نمی‌کند و اصلا درست هم نیست. چون برانکو چیزی نگفته که عذرخواهی کند. کی‌روش باید ایران را وطن دوم خودش بداند چون مردم ایران دوستش دارند و کی‌روش قدر این احترام و دوست‌داشتن را بداند و کارش را بکند و تیم‌ملی را به جام جهانی ببرد. حیف است کی‌روش وارد چنین مسائلی بشود چون پرسپولیس تیم معمولی نیست و پرطرفدارترین تیم آسیاست و هواداران پرسپولیس هستند که استادیوم‌ها را پر می‌کنند و کی‌روش باید سر این مساله کوتاه بیاید.

روزنامه گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=213001

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر