2

جانشین سردار سلیمانی: عربستان را که موجودی پست است را عددی حساب نمی‌کنیم

  • کد خبر : 213239
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

جانشین سپاه قدس گفت: وقتی فاطمیون پایش را در سوریه گذاشت زمانی بود که خیابان‌های این کشور در دست آمریکا بود اما امروز آرامش دارد، همین بچه‌ها در دهان آمریکا زدند و اگر این اقتدار در میدان نبود مگر پای مذاکره می‌آمدند.

سردار اسماعیل قاآنی شب گذشته در مراسم یادواره شهدای لشگر فاطمیون در تالار قدس حرم منور رضوی اظهار داشت: امشب همه ما مهمان شهدای فاطمیون هستیم؛ ابتدا بنده نیز به محضر همه شما سروران گرامی و برادران و خواهران و خاصه خانواده محترم شهدای عالی‌مقام فاطمیون سالروز شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ می‌خواهیم که ما همچنانی که شیعه آن حضرت هستیم جزو پیروان واقعی ایشان نیز باشیم.
به گزارش افق نیوز ، وی گفت: وجود مبارک حضرت زهرا(س) نه‌تنها افتخار زنان مسلمان بلکه افتخار زنان عالم و نه‌تنها زنان عالم، بلکه همه مردان و بشریت است، این وجود مبارک سبب افتخار حضرات ائمه معصومین(ع) است و همه ما اوج افتخارمان این است که بتوانیم گوشه‌ای از زندگی زیبای این بانوی بزرگ را در زندگی خود پیاده کنیم.
جانشین سپاه قدس گفت: امشب شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است و کنار مضجع شریف فرزند فاطمه هستیم و مجلس نیز مجلس بزرگداشت فرزندان معنوی فاطمه(س) است، شهدا علمدار عزت و سربلندی ملت هستند.
جانشین سپاه قدس بیان کرد: کسانی مانند شهدای فاطمیون ادامه‌دهنده راه حضرت فاطمه(س) هستند و با نگاه عاشورایی پا به عرصه مبارزه گذاشته‌اند و تا شهادت نیز پیش رفته‌اند و اینها جزو کسانی هستند که به اوج عظمت زندگی یک انسان رسیده‌اند و عزت را در اعلی درجه کسب کرده‌اند، مجلس شهید مجلس عزت و سربلندی است.
سردار قاآنی با اشاره به اینکه درباره فاطمیون حرف‌های مختلفی زده شده است تصریح کرد: عناوین مختلفی برای فاطمیون گفته شده است، یگان و لشکر و بچه‌های فاطمیون بخشی از اینهاست اما اگر عمیق نگاه کنیم، فاطمیون از جنس عاشوراست، فاطمیون یک یگان و لشکر عادی نیست، یک مجموعه که گرد هم آمده باشند نیست اگرچه اینها را در درون دارند اما اصل معنای فاطمیون این است که فاطمیون یک فرهنگ جدید است.
وی ادامه داد: فاطمیون یعنی مجموعه دلاورمردانی که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی حد و مرزی نمی‌شناسند، اینها جزو مبارزان بوده‌اند و جزو کسانی بودند که برای دفاع از اسلام در جاهای مختلف مبارزه کردند، در همین افغانستان قهرمان چندین بار جنگیده‌اند.
سردار قاآنی ادامه داد: فاطمیون زمانی فاطمیون شد که هر کجا ندای فاطمه زهرا طنین‌انداز برای دفاع از یک مسلم مظلوم شد به پا خاستند و به جغرافیا و زمین و مرز و قوم و اسم و عنوان و جایگاه توجه نکردند و رفتند تا از ارزش‌های فاطمی دفاع کنند، فاطمیون وقتی فاطمیون شدند که با همه فرزندان معنوی فاطمه خونشان در‌هم آمیخت.
وی بیان کرد: اینها وقتی فاطمیون شدند که کنار همه مبارزان نشستند و با هم آموزش دیدند و تمرین کردند و رزمایش رفتند و به شناسایی رفتند و طرح‌ریزی کردند و با هم نماز شب خواندند و شهید شدند و آن وقت فاطمیون شدند، اینها همیشه بودند، اما وقتی این‌گونه شد تبدیل به فاطمیون شدند.
سردار قاآنی ادامه داد: وقتی فاطمیون شدند که دست در دست هم، هم مردمی که با هم، هم‌فرهنگ هستند و هم مردمی که با هم، هم‌مذهب هستند و حتی مردمی که با هم، هم‌دین هستند و از آن بالاتر، مردمی که محروم هستند کنار هم آمدند تا توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم خون‌آشام را خنثی کنند.
وی بیان کرد: فاطمیون، وقتی فاطمیون شدند که به نمایش گذاشتند به هم پیوستگی امت اسلام را به‌معنای واقعی، فاطمیون وقتی فاطمیون شدند که فرهنگ مقاومت را به‌دور از همه عوامل بازدارنده در هر نقطه جغرافیایی بروز و ظهور دادند.
جانشین سپاه قدس تصریح کرد: فاطمیون یک فرهنگ در پهنای مقاومت در فرهنگ اسلامی است، درست است که در صحنه سوریه و دفاع از حرم جزو اثرگذارترین بچه‌ها بودند، اما حوزه اثرگذاری اینها یک تکه از خاک سوریه نبود، این فرهنگ و این انسان‌های وارسته که به‌دور از تمامی تعلقات به میدان آمدند فضای جدیدی را در دنیا ایجاد کردند که سپس از جای جای دنیا دیگران هم اعلام آمادگی کردند.
وی گفت: ارزش فاطمیون به این مسائل است، نمی‌توان اسم تمام شهدای عالی‌مقام را برد، اما جلودار این شهیدان، شهید توسلی، ابوحامد را به‌عنوان خیل بزرگ فاطمیون باید نام برد؛ اگر در سالگرد این شهدا دور یکدیگر جمع می‌شویم برای این است که مهر تأیید به دفتر عظیم‌الشأن شهدا بزنیم.
سردار قاآنی با اشاره به فرمایش امام راحل تصریح کرد: فرمایشات امام همگی ریشه در آیات و روایات دارد و در خصوص بسیج هم فرمودند دفتر تشکل بسیج را همه مجاهدان امضا کردند و سپس می‌فرمایند اگر بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده بود، آیا کسی جرئت جسارت به فرزندان معنوی رسول الله را داشت؟
وی خاطرنشان کرد: آن روزی که امام بسیج را به جامعه شیعه معرفی کردند کسی فکر نمی‌کرد دامنه این بسیج تا کجا برود، امروز می‌توانیم به امام راحل بگوییم در استمرار فرمایش بزرگوارانه و حکیمانه شما، بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده و عظمت کار فاطمیون به تحقق‌بخشی چنین واژه‌هایی است و اینهاست که فاطمیون را بزرگ کرده و می‌بینید جلودار بسیج جهانی اسلام، فاطمیون هستند.
سردار قاآنی ادامه داد: فاطمیون چنین اثری داشته‌اند، فاطمیون به‌تأسی از امام خود و با هدایت گرفتن از مقام معظم رهبری و با درس گرفتن از شهدای دفاع مقدس و شهدای دیگر یک بعد دیگری از دفاع را در دنیا ارائه کردند که آن بعد جدید از دفاع، تفسیر یکی دیگر از آیات قرآن است.
وی خاطرنشان کرد: این آیه راهبرد جوامع اسلامی برای دفاع از خود است؛ می‌توانیم با افتخار به محضر حضرت زهرا عرض ارادت کرده و بگوییم در شب شهادت شما هم عزاداری کردیم و هم یکی از اهداف شما را که دفاع بوده محقق کردیم.
سردار قاآنی اظهار داشت: آمریکایی که به‌قول رئیس جمهور رسمی‌اش ۶ هزار میلیارد دلار هزینه کرده است، این جنایتکارانی که به اسم مبارزه با القاعده وارد این کشور شدند ۳ هزار میلیارد دلار هزینه کردند یعنی بودجه ۳۰۰ سال افغانستان را در این کشور هزینه کردند، اما چه از داخل افغانستان بردند و چه اینها را ذلیل کرد؟
وی افزود: اینها در منطقه سرگردان هستند، دلیل اصلی‌اش این است که نوع جنگی که در دهه اخیر مقابل عناصر تکفیری جیره‌خوار آمریکا رقم خورد، جنگ رعب‌آور بود، ما عربستان را عددی حساب نمی‌کنیم، عربستان یک موجود پست است که بدون اراده خودش آمریکا از جیبش پول برمی‌دارد و به تکفیری‌ها می‌دهد، عربستان یک رژیم نفهم است که به‌حول و قوه الهی ریشه‌اش کنده خواهد شد. انگلیس و آمریکا دشمن ما هستند که ناپاک‌ترین آدم‌های دنیا را جمع کردند و به جان مسلمانان منطقه انداختند. موشک کورنت حدود ۷۰ هزار دلار قیمتش است اما اینها فراوان در اختیار دارند و جنگ پیچیده‌ای را به راه انداخته‌اند.
سردار قاآنی گفت: اثبات قدرت بچه‌مسلمان مقابل این جنگ کار هر کسی نیست، اما فاطمیون جلودار این مبارزه شدند، آمریکایی‌ها با ۷۰ کشور برای مقابله با تروریسم تشکل درست کرده‌اند و سعودی کثیف هم همین کار را کرده است، اما عقلای عالم باید عقلشان را به کار بیندازند و ببینند چرا اینها حاضر نیستند یک گردان پیاده مقابل تکفیری‌های مولود خود قرار دهند؟
وی ادامه داد: اینها نمی‌خواهند این اتفاق رقم بخورد، تنها فاطمیون برابر اینها ایستاده‌اند و اثبات کردند که هم اهل مبارزه با تروریسم هستند و هم می‌توانند با اینها مقابله کنند. امروز آمریکا آخرین حربه‌ای را که طراحی کرده فاطمیون با آن مقابله می‌کند. آزادی حلب مسئله شوخی نبود، وقتی فاطمیون پایش را در سوریه گذاشت زمانی بود که خیابان‌های این کشور، در دست آمریکا بود اما امروز آرامش دارد، همین بچه‌ها در دهان آمریکا زدند و اگر این اقتدار در میدان نبود مگر پای مذاکره می‌آمدند، اینها مردم نیستند و پست‌فطرت هستند اما بچه‌های مبارز هم مرد هستند و هم راه مبارزه را یاد دارند، تازه اول راه است، آمریکا حواسش را جمع کند و اسرائیلی‌ها عزا بگیرند زیرا این بچه‌ها در حال رشد هستند، مقاومت در منطقه گسترش یافته است.
سردار قاآنی بیان کرد: سید حسن نصرالله سخنرانی می‌کند و با آرامش به اسرائیل هشدار می‌دهد، تمام مسلمانان باید از این بچه‌ها درس بگیرند و بدانند راه عزت زیر بلیط آمریکا رفتن نیست و باید مقابل فزونخواهی ایستاد و این درس مجلس شهدای فاطمیون به ماست و ما اگر می‌خواهیم راه این شهدای عالی‌مقام را برویم باید با همین مبانی بچه‌ها کار کنیم.
وی افزود: ما از جمع همین شهدای عالی‌مقام، تعداد قابل توجهی بچه‌های ارشد و دکتری داشتیم و ارزشی به کار نگاه می‌کردند، اینها دنبال احیای ارزش‌ها هستند و ما نیز اینها را انسان‌هایی ارزش‌مدار می‌دانیم و بدون تردید، شهدای ما و شهدای شما عزیزان (فاطمیون) به کمتر از رسیدن به حکومت جهانی امام عصر راضی نبوده و نیستیم.
سردار قاآنی گفت: شهدای ما دنبال راهی بزرگ هستند و سوریه و حلب اهداف مقطعی است و هدف اصلی همان حکومت جهانی است که امیدواریم دور نباشد.
منبع: میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=213239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر