افق نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،‌ علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام این مطلب گفت: از این ۴۰ نفر،‌ ۱۰ نفر در وزارت کشور و ۳۰ نفر در حوزه های انتخابیه شامل؛ ۱۰ نفر در اصفهان، ۶ نفر در اهر و هریس، ۸ نفر در مراغه و عجب شیر و ۶ نفر در بندرلنگه، بستک و پارسیان ثبت نام کردند.

پورعلی مطلق، در خصوص ۱۰ نفری که ثبت نام از ایشان امروز در وزارت کشور انجام شد گفت: از این افراد؛‌ پنج نفر برای حوزه انتخابیه اصفهان، دو نفر برای حوزه ‌انتخابیه مراغه و عجب شیر و ۳ نفر برای حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان ثبت نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه از مجموع ثبت نام شدگان روز پنجم؛ ۱۷ نفر دارای مدرک دکتری و مابقی دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند،‌ گفت: از بین ثبت نام شدگان امروز،‌ مسن ترین فرد؛‌ متولد سال ۱۳۲۸ است و جوان ترین افراد،‌ متولد سال ۱۳۶۵ هستند که از حوزه انتخابیه اصفهان داوطلب شده اند.

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی اولین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر در استان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان تا ۱۴ اسفند ماه سال جاری در وزارت کشور و فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه فوق انجام می شود.

تا پایان پنجشنبه (پنجمین روز ثبت نام) در مجموع، ۱۲۸ نفر برای شرکت در رقابت های این انتخابات، ثبت نام کرده اند.