1

اولین پایگاه امدادی ایران خودرو افتتاح شد

  • کد خبر : 213780
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

اولین پایگاه امدادی ایران‌خودرو با طراحی و امکانات متفاوت در محور مواصلاتی تهران-فیروزکوه افتتاح شد.

به گزارش ایکوپرس به نقل از ارتباطات امدادخودروایران، هم زمان با فرارسیدن سال نو، آغاز سفرهای نوروزی هموطنان و آغاز طرح خدمات نوروزی ایران‌خودرو، اولین پایگاه امدادی محور مواصلاتی تهران-فیروزکوه افتتاح شد.

 

در مراسم افتتاح این پایگاه، مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران با بیان اینکه در این پایگاه با استقرار ۴ اکیپ‌ امدادی ثابت در شبانه روز قادر به خدمت‌رسانی به مشتریان خواهیم  بود گفت: مشابه این پایگاه امدادی ثابت را در ۳ محور دیگر تا قبل از شروع سال جدید و تعطیلات نوروزی به بهره برداری خواهیم رساند.

شهرام صالحی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در چهار محور پرتردد تهران- فیروزکوه، کرج- چالوس، تهران- قم و همچنین قزوین- رشت، پایگاه‌های امدادی ویژه‌ای برای امدادگران جهت امدادرسانی هرچه بهتر هموطنان درنظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: با تجهیز این پایگاه‌ها با قطعات مناسب و مورد تایید شرکت ایساکو و با حضور شبانه روزی امدادگران تلاش می شود مشکلات خودروی هموطنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

مدیرعامل امدادخودرو ایران اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز هر سال و همزمان با استقرار واحدهای سیار امدادخودرو ایران در جاده‌های کشور پایگاه های امدادی جدید افتتاح می شود که برای تعطیلات نوروز آینده نیز با همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط تلاش می‌شود امکان سفری امن برای تمامی هموطنان فراهم شود.

شهروندان برای درخواست امداد در سطح شهرها و جاده‌های کشور می‌توانند با برقراری ارتباط با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ مرکزتماس ایران‌خودرو تماس حاصل کنند.

گفتنی است پایگاه امدادی محور تهران-فیروزکوه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت امدادخودروایران و همچنین مسئولان شهرستان فیروزکوه از جمله فرمانده نیروی انتظامی، سپاه، مدیر راهداری استان تهران افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=213780

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر