1

نوبخت: هزینه درمان در این دولت ارزان شد

  • کد خبر : 213879
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۵۱

نوبخت با بیان اینکه کاهش تورم به معنای کاهش قیمت اجناس نیست گفت: ما با صراحت می توانیم بگوییم که هزینه درمان در کشور کاهش یافت و هزینه درمان در این دولت ارزان شد. که بودجه سلامت نیز جزو بودجه جاری است.

افق نیوز/محمدباقر نوبخت در همایش سراسری روسای پلیس راهور کشور با تقدیر از عملکرد پلیس، کار پلیس را در ارتباط مستقیم با ارامش و رفاه مردم دانست و اظهار داشت: دولت علی رغم محدودیت ها، آنچه در توان دارد برای حمایت از پلیس انجام خواهد داد.

سخنگوی دولت با اشاره به برنامه‌های دولت افزود: در سال ٩٢ بودجه کشور ۲۱۰ هزار میلیارد تومان بود که توسط دولت قبل برنامه‌ریزی شده بود و امروز بودجه به ٢٩۴ هزار میلیارد تومان معادل ۴۰ درصد رشد داشتیم. لذا اگر نرخ متوسط تورم را در سالهای اخیر هم مقایسه کنیم بودجه انبساطی نداشتیم.

وی اضافه کرد: امور جاری از ۱۲۰ هزار میلیلارد تومان به بیش از ۱۹۰ هزار میلیارد تومان افزاییش و بودجه عمرانی حدود ۶٧ درصد افزایش می یابد و این در حالی است که بودجه جاری نمی تواند کمتر از این مقدار رشد کند.

نوبخت با اشاره به اهمیت امور دفاعی و امنیتی گفت: سومین حجم بودجه جاری صرف امور دفاعی و امنیتی می شود و این در حالی است که به هیچ وجه دولت رضایت ندارد به بهانه رشد بودجه، از بودجه دفاعی یا نهادهای حمایتی کم کند. لذا با توجه به اهمیت موضوع امنیت، بیشترین رشد بودجه را در بخش دفاعی داشتیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه کاهش تورم به معنای کاهش قیمت اجناس نیست گفت: ما با صراحت می توانیم بگوییم که هزینه درمان در کشور کاهش یافت و هزینه درمان در این دولت ارزان شد. که بودجه سلامت نیز جزو بودجه جاری است.

وی با تاکید بر تلاش دولت برای سرمایه گذاری در امور زیرساختی اطهار داشت: ما در تلاشیم تا زیرساختهای کشور را فراهم کنیم و به عنوان مثال در تلاشیم تا قسمت فیروزکوه، هراز و کندوان با سرعت پیش رود و وزیرکشور قول داده تا عید به بهره برداری برسد و کنارگذرهای تونل منجیل را تا ٢۵ ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید امیدورایم در همین دولت راه اهن را به رشت کرمانشاه و همدان برسانیم که این موارد بخشی از تلاش های ما برای فراهم کردن زیرساختهای کشور است.

تسنیم/
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=213879

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر