1

آغاز نصب آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپایدک

  • کد خبر : 214074
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک از آغاز فروش و نصب قطعات آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپایدک در تعمیرگاههای مرکزی و شبکه نمایندگی‌ها خبر داد.

به گزارش سایپا نیوز: رمضان شرقی با اعلام این خبر افزود: بزرگترین مزیت نصب آپشن در نمایندگی‌های مجاز سایپا، برخورداری  قطعات آپشن از گارانتی و برقراری گارانتی خودرو می‌باشد؛ ضمن اینکه این قطعات همگی استاندارد بوده و از اعتبار بالایی برخوردارند. علاوه بر این کیفیت قطعات آپشن ارائه شده همگی مورد تایید مهندسی و کیفیت سایپایدک قرار گرفته است.

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: یکی از نیازهای مشتریان، تامین اقلام با کیفیت آپشن بوده تا گارانتی خودروی آنها را تحت الشعاع قرار ندهد. لذا سایپایدک بنا بر سیاست تامین خواسته مشتریان و حرکت در مسیر خواسته‌های مشتری، اقدام به نصب قطعات آپشن در مراکز مجاز خود نموده است. از سوی دیگر سایپایدک به رونق کسب و کار شبکه نمایندگی‌ها نیز توجه داریم و از این بابت، خدمات نوین دیگری در شبکه نمایندگی‌های سایپا شکل گرفته است.

شرقی ادامه داد: مشتریانی که برای نصب آپشن به نمایندگی‌‌ها مراجعه می‌کنند با تنوع بالا در محصولات روبرو هستند ضمن اینکه قیمت‌ها نیز رقابتی و متناسب با کیفیت محصولات است. همچنین اکثر محصولاتی که ارائه می‌شوند انحصاری هستند.

وی گفت: به منظور رفاه حال مشتریان، امکان نصب سفارشی قطعات برای خودرو مشتری وجود دارد به این معنا که بر اساس سفارش مشتری، می‌توان قطعه‌ای را به صورت ویژه تهیه کرد.

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: نصب قطعات آپشن در فاز اول از شانزدهم اسفند ماه در ۴ تعمیرگاه مرکزی سایپایدک آغاز شده و در سال ۹۶ در فاز دوم نمایندگی‌ها و عاملیت‌ها نیز اقدام به نصب قطعات آپشن خواهند کرد. ضمن اینکه در آینده نزدیک فروش اینترنتی قطعات آپشن نیز آغاز خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214074

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر