2

بازداشت مجدد فرزند محمد علی کلی +تصاویر

  • کد خبر : 214241
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

یک وکیل اسبق محمدعلی کلی، قهرمان فقید بوکس جهان اعلام کرد پسر وی برای دومین بار در یک فرودگاه آمریکا دستگیر و بازجویی شد. محمدعلی جونیور پیش از آن که مجوز ورود به هواپیما را به دست آورد، در یک فرودگاه واشنگتن مورد بازجویی قرار گرفت.

پسر محمدعلی کلی

افق نیوز، فرزند محمد علی کلی پیش از سوار شدن به هواپیما در فرودگاه واشنگتن بازداشت شد و از سوی ماموران امنیتی مورد بازجویی قرار گرفت.

وکیل محمد علی جونیور روز گذشته گفت موکلش پس از گفتگو با نمایندگان درباره حادثه بازداشت ماه گذشته وی در یکی از فرودگاه‌های آمریکا، در حالی که عازم فورت لادردال بود بازداشت شد.

علی و مادرش، خلیله کاماچو علی، پس از بازگشت از جامائیکا هفتم فوریه در فرودگاه بین المللی فورت لادردال-هولی وود بازداشت شدند.

همسر و فرزند قهرمان مشت زنی جهان چهارشنبه گذشته پس از رفع مشکل به منظور گفتگو با اعضای کمیته فرعی کنگره درباره مقررات امنیتی مرزی و بازداشت ماه گذشته عازم واشنگتن شدند.

به گفته کریس مانسینی وکیل محمد علی، هنگامی که وی روز گذشته قصد داشت برای بازگشت به منزلش در فلوریدا به هواپیما سوار شد ۲۰ دقیقه بازداشت شد.

وی پس از گفتگوی تلفنی با مقامات اداره امنیت داخلی و ارائه گواهینامه رانندگی و گذرنامه آزاد شد.

سخنگوی اداره امنیت حمل و نقل آمریکا همچنین از احزار هویت علی پیش از سوار شدن به هواپیما خبر داد.

دبی وسرمن شولتز، نماینده دموکرات فلوریدا که در همان هواپیمای علی بود پس از آزادی وی در پست توئتیری خود نوشت هنگام بازگشت به منزل در پرواز داخلی محمد علی دوباره بازداشت شد… مشخصات مذهبی فرزند انسانی بزرگ (عجیب که) نمی‌تواند امنیت ما را تامین کند.

به اعتقاد مادر و فرزند محمد علی که هر دو در آمریکا متولد شده‌اند به دلیل اینکه آنان مسلمان و دارای اسامی عربی هستند بازداشت شده‌اند.

آنان اخیرا با برگزاری کمپین آزادی مذهبی به مناسبت گرامیداشت نماد مشت زنی جهان با حمایت‌های گسترده مشت زن های معروفی همچون اواندر هولی فیلد، لاری هولمز، روبرتو دوران و دیگران روبرو شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214241

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر