2

افشای اسناد تازه از سوابق مالیاتی ترامپ

  • کد خبر : 214616
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۳۲

پس از آن که یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد به اسنادی از سوابق مالیاتی رئیس‌جمهوری آمریکا دست یافته است، کاخ سفید جزئیاتی از گزارش مالیاتی ترامپ را در سال ۲۰۰۵ منتشر کرد.

 

به گزارش ایسنا، ریچل میدو، از گویندگان شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی سه‌شنبه شب در حساب توییتر خود اعلام کرد که به سوابق مالیاتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۵ دست یافته است و قصد دارد آن‌ها را در برنامه شبانگاهی خود افشا کند.

کاخ سفید اما پیش از این شبکه تلویزیونی اعلام کرد که ترامپ در سال ۲۰۰۵ بیش از ۱۵۰ میلیون دلار درآمد داشته و ۳۸ میلیون دلار نیز به عنوان مالیات بر درآمدش پرداخت کرده است.

کاخ سفید مدارکی که حاوی اعداد و ارقام باشد منتشر نکرده اما گفته که دونالد ترامپ به عنوان مدیر سازمان ترامپ، بیش از آنچه وظیفه قانونی‌اش بوده، نباید رقمی می‌پرداخته است.

دونالد ترامپ بر خلاف روسای‌جمهوری پیشین آمریکا در چهار دهه گذشته از انتشار اظهارنامه مالیاتی خود سرباز زده است.

دو هفته مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داد، اسنادی از سابقه مالیاتی ترامپ به دستش رسیده است که می‌تواند حاکی از آن باشد که او حدود دو دهه هیچ مالیاتی به دولت آمریکا نداده است.

این روزنامه در آن زمان نوشت که این اسناد نشان می‌دهد ترامپ ۲۱ سال پیش مدعی شده بود حدود یک میلیارد دلار ضرر کرده است و این می‌تواند به او اجازه داده باشد تا دست‌کم ۲۰ سال به طور قانونی مالیات نداده باشد.

موضوع اظهارنامه مالیاتی ترامپ در طول دوران کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری‌ یکی از مسائل داغی بود که در مناظره‌های انتخاباتی و رسانه‌ها مطرح می‌شد و هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی‌ وی در یکی از مناظره‌ها گفت، به نظر می‌رسد ترامپ اشتیاقی ندارد مردم دلیل واقعی منتشر نکردن گزارش مالیاتی‌ او را بدانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214616

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر