1

انتقاد بازیگر از سروصدای ترقه‌های چهارشنبه‌سوری +تصویر

  • کد خبر : 214645
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۰۳

صابر ابر با اشاره به مراسم چهارشنبه‌سوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: «باورم نمی‌شه این همه صدای ترقه و ترکیدن و…ما چرا آنقدر زود فراموش می‌کنیم!»

افق نیوز/ صابر ابر بازیگر سینما و تئاتر با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود که به مراسم قاشق‌زنی، از سنت‌های فراموش شده شب چهارشنبه‌سوری اشاره داشت، نوشت: «باورم نمی‌شه این همه صدای ترقه و ترکیدن و… ما همه چیز رو فراموش می‌کنیم!!! ما چرا انقدر زود فراموش می‌کنیم! همین چند وقت پیش یه دنیا غم داشتیم برای عزیزامون! این همه کمپین درست شد برای چهارشنبه‌سوری‌های آرام! ما کجائیم؟! چرا از بقیه دلخور می‌شیم! چرا هزار تا بهونه می‌آریم برای رفتن! ما همینیم! کافیه سرتون رو از پنجره خونه بیرون ببرین تا بفهمیم کجائیم! بابت کجا نگرانیم! دلمون برای کجا می‌سوزه! این صدای بخشی از ماست که پای هیچ کمپینی نمی‌ایسته! حتی خودش! خوش به اونایی که چهارشنبه‌سوری رو ایرانی و اصیل به پا کردن! شبِ اونا بخیر و خوش. چهارشنبه سوریشون مبارک.»

 صابر ابر
در پی وقوع حادثه پلاسکو در سی‌ام دی سال جاری و فوت تعدادی از آتش‌نشانان کمپین‌هایی با عنوان چهارشنبه‌سوری بی‌خطر شکل گرفت که از شهروندان می‌خواست با رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال اجازه دهند آتش‌نشانان این شب را کنار خانواده‌هایشان بگذرانند.
چهارشنبه‌سوری
 خبرآنلاین
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214645

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر