1

انتقاد موسوی لاری از عملکردصداوسیما/ناطق نوری می گفت حمایت صداوسیما ازمن یکی ازعوامل شکستم بود

  • کد خبر : 214726
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۱۸

مدتی است که شاهد فضاسازی‌های رقبا علیه دولت و اصلاح‌طلبان هستیم. رقیب به دنبال بهره‌گیری از فضایی است که پیروزی خودش را رقم بزند و بر همین اساس آنچه از طرف رقبا اعلام می‌شود جای نگرانی ندارد و یک روند طبیعی است.

اما نگرانی از جایی شروع می‌شود که رسانه ملی وارد این ماجرا شده و جناحی عمل کند. این در واقع همان چیزی است که به دلیل نقض قانون مایه تاسف ما است.

به گزارش افق نیوز، با این همه رقبای اصولگرای ما از یک نکته غافل هستند. اینکه این رویه‌ها نه تنها رای آنها را در میان مردم افزایش نمی‌دهد که حتی اثر معکوس هم دارد.

جالب است بدانید از سال ٧۵ تا امروز وقتی رسانه ملی روی مساله‌ای انگشت می‌گذارد و فعال می‌شود اتفاقا مردم واکنش دیگری به آن نشان می‌دهند. به خاطر دارم در انتخابات ٧۶ آقای ناطق نوری مورد مهر و محبت رسانه ملی بود. اما خود ایشان به من گفت یکی از عوامل شکست من در انتخابات ٧۶ رسانه ملی بود! چون آنقدر روی من کار کرد که مردم واکنش منفی نشان دادند.

علاوه بر اینکه این رویه صدا و سیما را به نفع اصولگرایان نمی‌دانم، معتقدم شایعاتی که درباره رد صلاحیت رییس‌جمهور یا درباره دستگیری‌های اطرافیان ایشان مطرح می‌شود هم در راستای جنگ روانی و تبلیغاتی رقبای ایشان است. اما ظاهرا آنها نمی‌دانند که در هر انتخاباتی مردم یک طرف قصه هستند. مردم در انتخابات ٩٢ و ٩۴ نشان دادند کاملا موضوع را فهمیده‌اند و این قبیل جوسازی‌ها نمی‌تواند بر رای آنها اثر بگذارد. به همین دلیل معتقدم با وجود این قبیل تلاش‌ها نگرانی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214726

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر