3

درگیری طایفه‌ای ۳ کشته در پی داشت

  • کد خبر : 214877
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۵۱

 
فرماندار ایرانشهر گفت: عصر امروز ۳ نفر از طایفه “کدخدایی” بزمان در پی تیراندازی اعضای طایفه “شهلی‌بر” این شهرستان به قتل رسیدند.

فرماندار ایرانشهر گفت: عصر امروز ۳ نفر از طایفه “کدخدایی” بزمان در پی تیراندازی اعضای طایفه “شهلی‌بر” این شهرستان به قتل رسیدند.

نبی‌بخش داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایرانشهر اظهار داشت: حدود ساعت ۱۹ عصر امروز سرنشینان یک خودروی سواری پژو اقدام به تیراندازی به سنت ۳ نفر از اعضای طایفه “کدخدایی” شهرستان بزمان کردند که در پی این تیراندازی هر ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

فرماندار ایرانشهر با اشاره به اینکه عاملان تیراندازی اعضای طایفه “شهلی‌بر” شهرستان دلگان بوده‌اند و این حادثه در پی درگیری چندساله این ۲ طایفه رخ داده، گفت: ۳ شهروند بزمانی در آرامستان شهر حضور داشتند که هدف گلوله قرار گرفتند و در حال حاضر تلاش‌های نیروهای امنیتی جهت دستگیری عوامل این جنایت با جدیت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این تلاش‌های زیادی جهت صلح و سازش میان این ۲ طایفه صورت گرفته بود و چندین جلسه در این رابطه برگزار شده بود که طرفین هر دو طایفه قول سازش و اتمام اختلافات را داده بودند ولی متاسفانه به دلیل مسائل فرهنگی و غیرعقلایی که گاهی در طوایف وجود دارد این درگیری به جنایت امروز منجر شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214877

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر