1

سرلشکر باقری: هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرزهای نداریم

  • کد خبر : 214935
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: به لطف خدا و تلاش نیروهای مسلح هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرزهای زمینی, هوایی و دریایی نداریم.

سرلشکر باقری

افق نیوز/  سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در جریان بازدید از مناطق جنوب کشور، در جمع خبرنگاران در یادمان شهدای هویزه، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی و در طول دفاع مقدس بسیاری از رزمندگان، از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و همچنین پزشکان متخصص حضور داشتند و جانفشانی کردند.

وی با اشاره به اینکه وقتی پیشرفت علم و فناوری با علم و ایمان همراه شود، تاثیر هزاران برابری به همراه برکت خواهد داشت, بیان کرد: اکنون نیز تمامی تجهیزات نیروهای مسلح که از پیچیده‌ترین تجهیزات کشور محسوب می‌شود توسط این دانشمندان جوان و فارغ‌التحصیلان توانمند تولید می‌شود.

سرلشکر باقری درباره امنیت در مرزها گفت: به لطف خدا و تلاش نیروهای مسلح هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مرزهای زمینی, هوایی و دریایی نداریم و بازدارنگی ما در اوج خود قرار دارد و دشمنان و بد اندیشان ملت ایران از این قدرت آگاهی دارند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: در بعضی مواقع مسئولین جدید در کشورهای مختلف به قدرت می‌رسند و حرف‌هایی را می زنند که ناشی از ناآگاهی آنان نسبت به واقعیات است و وقتی از واقعیات موجود در ایران و جبهه مقاومت آشنا می‌شوند، دست از حرف‌ها و اندیشه‌های خود بر می‌دارند و ما احساس امنیت کامل در داخل و خارج مرزها داریم.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214935

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر