1

سرنوشت مبهم ۵ نفر در سونامی شهرستان دیّر

  • کد خبر : 215010
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

فرماندار شهرستان دیّر گفت: در سونامی امروز بندر دیّر استان بوشهر، ۱۰ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند و از سرنوشت ۵ نفر دیگر خبری در دسترس نیست.

خبرگزاری فارس: سرنوشت مبهم 5 نفر در سونامی شهرستان دیّر

حمزه اعتماد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از بوشهر اظهار داشت: در سونامی امروز بندر دیر استان بوشهر، ۱۰ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند و از سرنوشت ۵۵ نفر دیگر خبری در دسترس نیست.

وی اضافه کرد: براساس بررسی‌های انجام شده از ۵ نفر فرد مفقود شده، ۴ نفر از گردشگران نوروزی هستند که در کنار ساحل اقدام به برپایی چادر کرده بودند.

فرماندار شهرستان دیّر عنوان کرد: این حادثه کاملا غیرمنتظره بود و سبب شد که مردمی که در حاشیه ساحل بندر دیر اقدام به برپایی چادر کرده بودند را کاملا غافگیر کند.

وی افزود: سونامی سبب شد که تاسیسات شهری، منازل مسکونی، اموال مردم و علی‌الخصوص قایق‌های صیادی و خودروهای پارک شده در کنار خیابان ساحلی بندر دیر مورد آسیب جدی قرار گیرند که هنوز برآورد مشخصی از میزان این خسارات نشده است.

اعتماد با اشاره به مصدومیت ۷ نفر در سونامی امروز بندر دیر گفت: همه مصدومین به بیمارستان بندر کنگان اعزام شده‌اند که بر اساس پیگیری‌های انجام شده حال مصدومین وخیم نیست.

وی با بیان اینکه سونامی امروز مشکلاتی برای خودروهای مسافرین و گردشگران نوروزی ایجاد کرد، اظهار داشت: این مسافران هم‌اکنون در مکان های سرپوشیده اسکان داده شده‌اند.

فرماندار شهرستان دیّر متذکر شد: با وجود اینکه شرایط طبیعی بر بندر دیر حاکم نیست اما تمامی مسؤولان شهرستان دیر در آماده‌باش کامل هستند و با توجه به احتمال افزایش بارندگی‌ها در طی دو روز آینده، در حال مدیریت این شرایط هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215010

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر