1

استعفای نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 215090
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

‘باسل غطاس’ نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی (کنیست) که چند روز گذشته به دلیل اتهام به انتقال غیر قانونی گوشی های تلفن همراه برای اسیران فلسطینی به دو سال زندان محکوم شده بود، روز یکشنبه از کنیست اسرائیل استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری صفا فلسطین، غطاس در گفت و گو با این خبرگزاری با بیان این که به هیچ عنوان از استعفای خود پشیمان نیست، افزود: اتهامات امنیتی زیادی را علیه من مطرح و مساله تلفن های همراه را بزرگ کرده اند، اما من به کاری که کرده ام ایمان دارم، چرا که این کار عملی انسانی، اخلاقی و برآمده از وجدانم صورت گرفته است ودرواقع مسئولیتی را که درقبال اسیران داشته ام انجام داده ام.
وی تاکید کرد: دوسال به زندان می روم اما مسئولیت اقدام خود را به صورت کامل به عهده می گیرم و آمادگی کامل دارم تا هزینه این کار را بپردازم.
باسل غطاس ۶۰ ساله و عضو حزب تجمع ملی دمکراتیک در پارلمان رژیم صهیونیستی است.
رسانه های رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه (۲۷اسفندماه) گزارش کردند که غطاس متهم به انتقال غیرقانونی گوشی های تلفن همراه برای اسیران فلسطینی به تحمل دو سال زندان و انفصال از خدمت محکوم شده است.
دادگاه رژیم صهیونیستی چهارم دی ماه ۹۵ غطاس را به اتهام انتقال چند دستگاه تلفن همراه به اسیران فلسطینی دربند زندان های اسرائیل، ابتدا بازداشت سپس اقدام به حبس خانگی کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215090

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر