1

تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا صعود کرد

  • کد خبر : 215277
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

صعود تراکتورسازی از مرحله گروهی باشگاه‌های آسیا، تداوم موفقیت‌های ماشین‌سازی در لیگ یک و قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور مهمترین اتفاقات ورزشی فروردین ۱۳۹۵ بود.

به گزارش افق نیوز/باشگاه تراکتورسازی تبریز‌، کشور ترکمنستان را به عنوان گزینه اصلی پیشنهادی خود برای میزبانی از تیم فوتبال الهلال عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، اعلام کرد.
تیم ماشین‌سازی تبریز با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم فجر‌سپاسی شیراز به رده سوم لیگ دسته اول ایران صعود کرده و شانس خود را برای رسیدن به لیگ برتر افزایش داد.
بازگشت رویایی گسترش‌فولاد تبریز برابر ذوب‌آهن: آبی‌پوشان تبریزی در حالی که در نیمه اول ۳ بر یک برابر مهمان خود عقب بودند، با هت‌تریک محمد ابراهیمی با نتیجه ۴ بر ۳ برابر ذوب‌آهن اصفهان به برتری دست یافتند.
تیم تراکتورسازی تبریز با برتری یک بر صفر برابر سایپا به رده پنجم جدول صعود کرد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً برنامه کامل رویارویی تیم‌های ایرانی با رقبای سعودی در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد و بازی برگشت تراکتورسازی ایران با الهلال عربستان در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط کشور عمان برگزار خواهد شد.
تیم ماشین‌سازی تبریز در هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته یک برابر ده هزار تماشاگر برابر تیم ایرانجوان بوشهر به تساوی تن داد.
در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی شنای دبی‌، مهدی انصاری شناگر میانه‌ای در ماده‌‌‌‌ ۵۰ متر پروانه رکورد این ماده را بهبود بخشید.
تیم تراکتورسازی تبریز با برتری دو بر صفر برابر پاختکور ازبکستان به صدرنشینی خود در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ادامه داد.
در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش‌‌فولاد تبریز برابر راه‌آهن تهران به برتری ۳ بر ۲ دست یافت و به رده هفتم جدول صعود کرد.
تیم جوانان تراکتورسازی با برتری دو بر صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان با کسب ۴۱ امتیاز به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال جوانان کشور دست یافتند.
تیم فوتسال دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های دانش‌آموزان جهان شرکت کرده است، با شکست برابر تیم بزریل به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت.
تیم تراکتورسازی تبریز با برتری دو بر یک برابر تیم ذوب‌آهن در اصفهان ۴۱ امتیازی شده و به رده چهارم لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.
تیم ماشین‌سازی تبریز با برتری ۲ بر ۱ برابر نفت مسجد سلیمان در آستانه صعود به لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.
در رقابت‌های‌ لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور سکوهای دوم و سوم تایم تریل انفرادی به رکابزنان شهرداری تبریز رسید. علیرضا حقی و میرصمد پورسیدی در این رقابت‌ها با درخشش خود مدال‌های نقره و برنز را برای تیم شهرداری به ارمغان آوردند.
مهدی انصاری و سروش قندچی شناگران تبریزی به اردوی متمرکز و غیرمتمرکز تیم ملی شنای برای انتخابی المپیک ریو و قهرمانی آسیا دعوت شدند.
مسابقه استقامت جاده اولین مرحله لیگ برتر با قهرمانی میر صمد پور‌سیدی دوچرخه‌سوار تیم شهرداری تبریز به پایان رسید.
در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در خانه برابر صبای قم در لحظات پایانی پیروزی را از دست داده و به تساوی قناعت کرد.
تیم گسترش‌فولاد تبریز در مشهد برابر پدیده شکست خورد تا روند شکست تیم‌های تبریزی در مشهد ادامه داشته باشد.
بابک علیزاده و ناصرپورهاشمی رکابزنان آذربایجان‌شرقی قهرمان تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری کوهستان سریلانکا شدند.
 معصومه داناپور و پرستو مه نمای اقدم قایقرانان آذربایجان‌شرقی به ‌ اردوی تیم ملی دعوت شدند.
رقابت‌های کشتی نوجوانان و جوانان لیگ استان آذربایجان‌شرقی با قهرمانی خانه کشتی تبریز پایان یافت و تیم‌های ایثار تبریز و باسمنج دوم و سوم شدند.
تیم تراکتورسازی تبریز با برتری دو بر صفر برابر الهلال عربستان از گروه خود صعود ‌و برای اولین بار به مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا راه یافت.
باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215277

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر