1

شمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به ۵۷۶ نفر رسید

  • کد خبر : 215281
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

معاون سیاسی فرماندار تهران از ثبت‌نام ۵۷۶ نفر در تهران به عنوان نامزد عضویت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تا ظهر امروز (چهارشنبه دوم فروردین) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌اصغر ناصربخت ظهر روز چهارشنبه در ستاد ثبت‌نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد فرد ثبت نام شده، ۸۵ نفر زن و ۴۹۱ نفر مرد هستند.
به گفته این مسئول ۱۹ نفر از ثبت نام کنندگان بین ۶۶ تا ۷۰ سال سن دارند، ۲۹ نفر هم زیر ۳۰ سال و ۲ نفر نیز بالای ۷۵ سال سن دارند.
بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران، تا ظهر امروز(چهارشنبه) ، ۸۷ نفر به صورت قطعی ثبت نام کردند و پیش بینی می شود شمار ثبت نام کنندگان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تا پایان وقت امروز به مرز ۷۰۰ نفر برسد.
ناصربخت در مورد مدرک تحصیلی ثبت نام کنندگان، گفت: تاکنون ۱۲ نفر با تحصیلات دکترا، ۳۹ نفر کارشناسی ارشد و نیز ۵۲۵ نفر با مدرک کارشناسی که شرط لازم برای ثبت نام در انتخابات شوراها است، برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت نام نویسی کردند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز ۲۹ اردیبهشت امسال برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215281

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر