1

پرداخت اعتبار مورد نیاز معلمان حق التدریس

  • کد خبر : 215287
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت اعتبار مورد نیاز برای معلمان حق التدریس آزاد خبر داد.

پرداخت اعتبار مورد نیاز معلمان حق التدریس
به گزارش افق به نقل از فارس فخرالدین احمدی دانش آشتیانی صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد  اسکان فرهنگیان، اظهار کرد: سیاست کلی وزارتخانه در این بود که امکانات بیشتری برای اسکان فرهنگیان اختصاص پید کند.
وی با بیان اینکه امسال سعی شد تا کیفیت خدمات را بالا ببریم، افزود: در حال حاضر ۳۵۰ مرکز رفاهی معلم در کشور داریم و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مورد ارتقای این مراکز در درازمدت نیز در دستور کار قرار دارد.
وزیر آموزش و پرورش کیفیت خدمت‌رسانی برای فرهنگیان را برای سفرهای نوروزی، تابستان و ایام تعطیلات ضروری خواند و تصریح کرد: در مجموع یکی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش تامین معیشت معلمان است که برنامه‌های مفصلی در این‌باره داریم.
وی با اشاره به اینکه براساس روال سال های گذشته استان‌های مازندران و گیلان پذیرای مسافران زیادی بود بدون شک امسال نیز بر همین منوال است، اظهار کرد: قطعا تردد فرهنگیان نیز در این مساله مستثنی نبوده و می‌توان تخمین زد که این دو استان بیشترین سهم از تردد فرهنگیان را به خود اختصاص داده است.
دانش آشتیانی با قدردانی از تلاش‌های نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در دفاع از حقوق و مطالبات فرهنگیان بیان کرد: قاسم احمدی لاشکی در واقع جزو پرسنل وزارت آموزش و پرورش بود و اختصاص اعتبارات در برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۶ برای فرهنگیان گویای این امر است.
وی در پایان با بیان اینکه سال ۹۵ با تمام مشکلات و کمبودهایی که  داشت سپری شد، گفت: تا پایان سال گذشته تمام اعتبار مورد نیاز برای معلمان حق التدریس آزاد پرداخت شد و در تمام استان‌ها توزیع شد اما در برخی از استان‌ها به دلیل اینکه در روزهای پایانی سال قرار گرفته شد پول‌ها در بانک باقی ماند و به حساب فرهنگیان واریز نشد که در اسرع وقت به حساب شان واریز می شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215287

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر