1

آزمون: آرزوی ما رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی است/بهترین گلم را به قطر زدم

  • کد خبر : 215299
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

مهاجم ملی‌پوش کشورمان درباره میزبانی قطر گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تورنمنتی عظیم از همه جهات است و از خوش شانسی در کشور همسایه برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان اکنون در دوحه است تا خود را برای بازی برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل قطر آماده کند.
به گزارش نامه نیوز، سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش کشورمان در گفت و گوی اختصاصی با سایت «اللجنه العلیا للمشاریع و الارث» که برگزار کننده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تورنومنتی عظیم از همه جهات خواهد بود و از خوش شانسی ماست که در کشور هم سایه برگزار می‌شود و این برای راه یابی ما خیلی خوب است زیرا هواداران ایرانی می‌توانند به راحتی به دوحه بیایند و تیم ملی را تشویق و حمایت کنند.
 وی افزود: هدف من در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر این است که به تیم ملی ایران کمک کنم تا به این تورنمنت صعود کند. البته موضوع فقط به این جا ختم نمی شود بلکه من می‌توانم با حضور در این مسابقات شایستگی و توانایی خود را میان مهاجمان برتر دنیا ثابت کنم. همچنین آرزو داریم نتیجه کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۰۲ را تکرار کنیم و چهارم جهان شویم. فوتبال ایران به بازیکنان جوان و پدیده‌اش متمایز است در نتیجه ما توانایی این کار را داریم.
 این سایت در ادامه نوشت: سردار آزمون با وجود اینکه به بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گل زیبایی را زد ولی آزمون گلی که به قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به ثمر رساند را به عنوان بهترین گل دوران فوتبالی‌اش می‌داند. آزمون درباره گلی که به قطر زد،گفت: در واقع من خاطرات خوبی را از این بازی مقابل قطر در جام ملت‌های آسیا دارم. گلی که به قطر زدم در اولین بازی رسمی من برای تیم‌ملی ایران بود. گلزنی من باعت افتخار من و خانواده‌ام شد. به نظرم آن گل بهترین گل دوران فوتبالی‌ام تا کنون است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215299

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر