8

ستاره‌های سال ۹۵ تلویزیون مشخص شدند

  • کد خبر : 215315
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

ویژه برنامه های «سه ستاره» و م«سین مثل سریال» که یک نظرسنجی عمومی را از طریق تلویزیون برای انتخاب برترین ها آغاز کرده بودند با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان دادند.

برترین مجریان، مجموعه ها و برنامه های تلویزیونی و ورزشکاران با نظر مردم معرفی شدند.

به گزارش افق نیوز به نقل از  روابط عمومی صدا و سیما، بر اساس نظرسنجی دو برنامه «سین مثل سریال» در شبکه اول سیما و «سه ستاره» در شبکه سه سیما، نفرات و مجموعه های تلویزیونی در سال ۹۵ بر اساس رای مردم انتخاب شدند.

طبق نظرسنجی برنامه سه ستاره که با اجرای احسان علیخانی همراه بود از میان خوانندگان تیتراژ سریال های تلویزیونی محمد علیزاده برای تیتراژ سریال «برادر» ، احسان خواجه امیری برای تیتراژ سریال «هشت و نیم دقیقه» و امید نعمتی برای تیتراژ سریال «لیسانسه ها» اول تا سوم شدند .

نتایج آرا بهترین برنامه تخصصی تلویزیونی هم به ترتیب برنامه های «فوتبال ۱۲۰ ، سمت خدا و ثریا» را برترین برنامه های تخصصی شبکه های سیما نشان می دهد.

در میان بهترین برنامه سرگرمی و ورزشی ، رتبه های اول تا سوم به برنامه های «دورهمی ، نود و خندوانه» اختصاص یافت و مردم در نظرسنجی های خود در میان مجریان برنامه های تلویزیونی ابتدا به مهران مدیری،سپس به عادل فردوسی پور و رامبد جوان به عنوان بهترین مجریان رای داند .

از میان مجریان زن نیز مژده لواسانی، ژاله صادقیان و گیتی خامنه بیشترین محبوبیت را از نظر تعداد رای مردمی داشتند .

بهترین ورزشکاران مرد حسن یزدانی (عضو تیم ملی کشتی) ،تیم ملی فوتسال و کیانوش رستمی (عضو تیم ملی وزنه برداری) بر اساس رای مردم در سال ۹۵ انتخاب شدند و در نهایت بر اساس نظر مخاطبان بهترین ورزشکار زن در سال ۹۵ ، کیمیا علیزاده (عضو تیم ملی تکواندو و نخستین مدال آور زن المپیک برای ایران)  زهرا نعمتی (عضو تیم ملی تیراندازی با کمان) و سارا خادم الشریعه (عضو تیم ملی شطرنج) انتخاب شدند.

در میان نظرسنجی هایی که برنامه سین مثل سریال انجام داد، «محله گل و بلبل» پُر طرفدار ترین مجموعه تلویزوینی شبکه یک سیما شد و شبنم قلی خانی و کامران تفتی بهترین بازیگران مجوعه های تلویزیونی در سال ۹۵ از نگاه مخاطبان شبکه یک سیما بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر