1

رستورانی با عجیب‌ترین و چندش آورترین مواد غذایی! +تصاویر

  • کد خبر : 215345
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

حتی اگر شما جز افرادی باشید که علاقه زیادی به چشیدن غذاهای جدید داشته باشد، حتما با حضور در این رستوران و در مواجه با بشقاب‌های غذایی که جلوی‌تان می‌گذارند، تعجب می‌کنید!

رستورانی با عجیب‌ترین و چندش آورترین مواد غذایی! +تصاویربه گزارش تیترشهر: بعضی رستوران‌ها برای جذب مشتری از غذای خوشمزه با ظاهری جذاب و هیجان ‌انگیز استفاده می‌کنند، اما در این میان رستوران‌هایی هم هستند که خیلی به این موضوع اعتقاد ندارند و می‌خواهند متفاوت باشند. حتی اگر شما جز افرادی باشید که علاقه زیادی به چشیدن غذاهای جدید داشته باشد، حتما با حضور در این رستوران و در مواجه با بشقاب‌های غذایی که جلوی‌تان می‌گذارند، تعجب می‌کنید!

رستوران, رستوران های عجیب و غریب, چندش آورترین رستوران جهان

رستوران هایی با غذاهای متفاوت

این رستوارن ژاپنی در یوکوما واقع شده و از آن دست رستوران‌هایی است که مطمئنا برای افرادی که قلب ضعیفی دارند، مناسب نخواهد بود. در مدت زمان ۶ سالی که این رستوران کار خودش را آغاز کرده، سرآشپز فوکوکا عجیب‌ترین و غیر معمول‌ترین مواد غذایی را که در تمام دنیا می‌توان پیدا کرد، برای مشتریانش سرو کرده است. این سرآشپز با کمکِ دوستانی که در کشورهای دیگر می‌شناسد، توانسته به چیزهای عجیبی که حالا در رستورانش سرو می‌کند، دست پیدا کند.

رستوران, چندش آورترین رستوران جهان,رستوران های عجیب و غریب

رستوارن ژاپنی با عجیب ترین غذاها

همچنین این رستوران عجیب برای زمان‌های خاص سال سفارش‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد، برای مثال گوشت گوزن و گورکن یا حتی پای آب‌پز شده کروکودیل!

منوی رستوران در فصل‌های مختلف فرق می‌کند و به همین دلیل اگر هوس گوشت تمساح کرده باشید، از قبل باید تماس بگیرید و رزرو کنید و بعد قصد رفتن به یوکوهاما را داشته باشید.

رستوران های عجیب و غریب,مکاناهای عجیب و شگفت انگیز, چندش آورترین رستوران جهان

رستوران های عجیب و غریب

اگر فکر کردید تمام عجایب رستوران را دیده‌اید، اصلا اینطور نیست و باید نگاهی به لیست دسرهای آن داشته باشید! شاید بخواهید برای دسر «پودینگ آلوده» را سفارش دهید و با دنیایی از کِرم‌های خوشمزه روبرو شوید. منوی نوشیدنی‌ها هم دست کمی از باقی غذاها ندارد، ماری سمی در بطری! با این استدلال که روح ژاپنی غذا حفظ شود!

این رستوران عجیب با اینکه مکان وحشتناکی به نظر می‌رسد، اما با اینکه هزینه غذاهایش هم بالا است، ولی طرفداران پر و پاقرصی در میان محلی‌ها و البته توریست‌ها دارد و به نظر می‌رسد مردم دوست دارند تجربه خوردن قورباغه سمندر سرخ شده را در کنار باقی غذاهای متفاوت رستوران داشته باشند!

رستوران,مکاناهای عجیب و شگفت انگیز, چندش آورترین رستوران جهان

رستوران‌‌ها از مکان‌هایی هستند که در فرهنگ‌های مختلف انواع متفاوتی از غذاها در آن‌ها سرو می‌شود که شاید در دیگر کشورها حتی تصور خوردن آن‌ها هم عجیب و غریب به نظر برسد. البته در ایران و فرهنگ پخت و پز ما نوع غذاها با ذائقه اکثر ملیت‌ها هم‌خوانی دارد و کمتر پیش می‌آید که توریست یا یک خارجی از غذاها و دسرهای ایرانی استقبال نکند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215345

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر