1

منتظر انفجار بمب بزرگ در بازار نقل و انتقالات باشید

  • کد خبر : 215439
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

حالا هواداران رئال منتظر هستند که یک خرید کهکشانی در تابستان پیش رو انجام خواهد شد. ادن هازارد، پائولو دیبالا، داوید دخیا یا امباپه، از گزینه های احتمالی رئال هستند.

در سال ۲۰۱۷ باشگاه رئال مادرید انتخابات ریاست خود را برگزار می‌کند و این بدین معناست که هواداران باید منتظر یک خرید کهکشانی در تابستان باشند.
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرز در سال‌های منتهی به انتخابات، یک خرید نجومی انجام می‌داد و محبوبیت خود را به شدت افزایش می‌داد تا شانس بیشتری برای حفظ صندلی ریاست داشته باشد.

 

لوئیس فیگو، مایکل اوون، کریستیانو رونالدو و گرت بیل در تابستان ۲۰۰۰، ۲۰۰۴، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ به رئال پیوستند و به پرز کمک کردند تا هدایت باشگاه را همچنان در دست داشته باشد. در زیر به بررسی این چهار خرید پرداخته ایم:

تابستان ۲۰۰۰

سال ۲۰۰۰، پرز با ۶۰ میلیون یورو فیگو را از بارسلونا خرید و کهکشانی ترین انتقال سال را انجام داد. همچنین  فلاویو کونسئیکائو را با ۲۴ میلیون از دپورتیوو لاکرونیا، ماکه‌له‌له را با ۱۵ میلیون از سلتاویگو، پدرو مونیتیس را با ۱۴ میلیون از سانتاندر، سزار سانچز را با ۷ میلیون از وایادولید و سانتیاگو سولاری را با ۵ میلیون یورو از اتلتیکومادرید به خدمت گرفت.

تابستان ۲۰۰۴

چهار سال بعد، اوون با ۱۲ میلیون یورو، خرید اصلی پرز از لیورپول بود تا با اضافه شدنش به جمع زیدان، رونالدو، فیگو، دیوید بکام و …، تیم کهکشانی شکل گرفت. والتر ساموئل نیز با ۲۵ میلیون یورو از رم و جاناتان وودگیت با ۲۰ میلیون از نیوکاسل به رئال پیوستند.

تابستان ۲۰۰۹

پس از استعفا از پستش، پرز در انتخابات سال ۲۰۰۹ شرکت کرد و پرخرج ترین دوره باشگاه را آغاز کرد. کریستیانو رونالدو با ۹۶ میلیون یورو به رئال پیوست و به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال در آن دوره تبدیل شد. همینطور کاکا با ۶۵ میلیون یورو، بنزما از لیون با ۳۵ میلیون یورو،ژابی آلونسو از لیورپول با ۳۰ میلیون یورو، آلبیول از والنسیا با ۱۵ میلیون یورو، گرانرو از ختافه با ۴ میلیون یورو و آربلوا از لیورپول با ۴ میلیون یورو به جمع سپیدپوشان اضافه شدند.

تابستان ۲۰۱۳

پس از جانشینی مورینیو با آنچلوتی، پرز با ۹۱ میلیون یورو گرت بیل را به خدمت گرفت و پس از آن با ۳۲ میلیون آسیر ایارامندی را از سوسیداد، ایسکو از مالاگا با ۳۰ میلیون، کاسمیرو از پورتو با ۷ میلیون و دنی کارواخال را از لورکوزن با ۶٫۵ میلیون یورو به خدمت گرفت.

 

حالا هواداران رئال منتظر هستند که یک خرید کهکشانی در تابستان پیش رو انجام خواهد شد. ادن هازارد، پائولو دیبالا، داوید دخیا یا امباپه، از گزینه های احتمالی رئال هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215439

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر