1

مأموریت به رؤسای ۶ کمیسیون اقتصادی مجلس

  • کد خبر : 215447
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

رئیس مجلس شورای اسلامی از عزم جدی خانه ملت برای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: امروز کشور نیاز به پرش و توسعه در حوزه اقتصادی دارد لذا باید با روحیه انقلابی به سمت جلو حرکت کرده تا این مهم در کشور اجرایی شود.

 

خبرگزاری فارس: کشور نیازمند پرش و توسعه در حوزه اقتصادی است/ عزم جدی مجلس برای تحقق اقتصاد مقاومتی/ مأموریت به رؤسای 6 کمیسیون اقتصادی مجلس

به گزارش افق نیوز/علی لاریجانی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجلس برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش جدی را در پیش گرفته است و یکی از مأموریت‌هایش در این زمینه رفع موانع تولید و اشتغال است.

وی ادامه داد: در این راستا به روسای ۶ کمیسیون اقتصادی و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس مأموریت داده‌ام تا در جهت ارائه برنامه‌های منسجم به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و اشتغال اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا به روسای کمیسیون‌های صنایع و معادن، انرژی، کشاورزی، ‌آب و منابع طبیعی، برنامه و بودجه و محاسبات، ‌عمران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس مأموریت داده‌ام ضمن بررسی موضوعات مختلف پیرامون اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال را نیز در اولویت قرار دهند.

لاریجانی تأکید کرد: این کمیسیون‌ها باید با برنامه‌ریزی و در اسرع وقت جلسات فشرده‌ای را برای بررسی این موضوعات برگزار کنند و نتایج آن را به اطلاع مردم نیز برسانند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز کشور نیاز به پرش و توسعه در حوزه اقتصادی دارد لذا باید با روحیه انقلابی به سمت جلو حرکت کرده تا این مهم در کشور اجرایی شود.

لاریجانی در بخشی دیگر از سخنان خود به مهمترین برنامه‌های سال ۹۵ در مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: مجلس در سال گذشته بسیار پرکار بود و چند قانون مهم از جمله مواد دائمی برنامه‌ها که قانون مفصلی بود را وضع کرد.

وی سرمایه‌گذاری در روستاها، اتخاذ معافیت‌هایی برای طرح‌های گلخانه‌ای، صنایع تبدیلی، احیای معادن متروک در کنار روستاها را از جمله برنامه‌های مجلس شورای اسلامی در سال جدید عنوان کرد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215447

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر