1

واکنش روابط عمومى باشگاه پرسپولیس به شایعه کسر امتیاز

  • کد خبر : 215450
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: بعضی در ایام عید هم چشم دیدن خوشی مردم را ندارند و در کل از نگرانی و ناراحتی دیگران لذت می‌برند. شاید به همین دلیل خبر دروغین کسر امتیاز از پرسپولیس را منتشر می‌کنند.

 

خبرگزاری فارس: واکنش روابط عمومى باشگاه پرسپولیس به شایعه کسر امتیاز

به گزارش افق نیوز، پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در حالی که پرونده ژوزه هنوز در دادگاه عالی ورزش جریان دارد و حکم آن در حال حاضر مشخص نشده است، جای تعجب دارد که بعضی بار دیگر اخباری مربوط به کسر امتیاز را منتشر کرده‌اند و در این خصوص به هواداران اطمینان می‌دهیم اصلاً چنین خبری صحت ندارد.

وی ادامه داد: با رواج چنین شایعاتی به نظر می‌رسد بعضی از اینکه دیگران از جمله هواداران پرسپولیس را آزار بدهند و باعث نگرانی آنها بشوند لذت برده و تخلیه می‌شوند که به این سبب باید مورد بررسی قرار بگیرند چون در تمام طول سال چنین رویه‌ای دارند و نمی‌توانند شادی مردم را حتی در ایام عید شاهد باشند، بعضی هم که چنین نیستند احتمالاً از بدیهی‌ترین مسایل حقوقی فوتبال اطلاع ندارند.

خمارلو خاطر نشان کرد: کسر امتیاز پروسه‌ای نیست که در این مقطع اتفاق بیفتد. دعوای حقوقی بین پرسپولیس و ژوزه هم چنان در c.a.s مورد بررسی قرار دارد و حکم آن هنوز مشخص نشده است. بعد از صدور حکم هم باشگاه‌ها برای اجرای آن زمان دارند که اگر این امر صورت نگیرد تازه در آن مرحله کمیته انضباطی فیفا نسبت به صدور حکم اقدام می‌کند، حال جای سوال دارد که بعضی با چه هدفی سراغ آخر داستان رفته‌اند تا هواداران پرسپولیس را در این ایام نگران کرده و شیرینی صدرنشینی بلامنازع سرخپوشان را به کام آنها تلخ کنند‌.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب هرگونه اخبار مربوط به کسر امتیاز در مقطع فعلی یا اظهارنظر مقام‌های باشگاه از جمله روابط بین‌الملل در این ارتباط به اطلاع هواداران و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ مسئولان باشگاه در ایام تعطیلات هم پیگیر مسایل مربوط به باشگاه هستند و در این ارتباط استعلام‌های لازم از فیفا و از طرف فدراسیون فوتبال ایران به ویژه بخش بین‌الملل آن صورت گرفته و هنوز دادگاه عالی ورزش حکمی را در ارتباط با موضوع مورد مناقشه صادر نکرده است و حکم صادره هم به کسر امتیاز مربوط نخواهد بود و تعهدات طرفین را مشخص می‌سازد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215450

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر