1

بارش برف در ۵ استان کشور/ بارش باران در ۱۳ استان

  • کد خبر : 215514
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

در حال حاضر در محورهای چالوس و فیروزکوه ترافیک سنگین گزارش شده است و این در حالی است که ۱۸ استان کشور درگیر برف و باران هستند.

 

خبرگزاری فارس: بارش برف در ۵ استان کشور/ بارش باران در ۱۳ استان/ ترافیک در چالوس، فیروزکوه

براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا در حال حاضر در قزوین(گردنه آوج و گردنه کوهین)، زنجان (محورهای تهم، طارم، دندی، تخت سلیمان و قیدار)، شرق استان تهران (محور فیروزکوه)، مازندران (محور کیاسر، ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان) و گیلان (محور اسالم _خلخال) بارش برف در جراین است.

همچنین در استانهای البرز، کردستان، مازندران، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، سمنان، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، فارس (اکثر محورها)، کرمانشاه (محور قصرشیرین)، فارس (محورهای داراب و فیروز آباد)، سیستان و بلوچستان (محور ایرانشهر)، خراسان شمالی (محدوده جنگل گلستان تا بجنورد) و خراسان رضوی (محور قوچان به مشهد) بارش باران در جریان است.

در حال حاضر در محورهای شرق استان تهران (محورهای دماوند و فیروزکوه) و البرز (محور کرج _چالوس محدوده میدان امیرکبیر تا تونل ۵) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

این در حالی است که در خراسان رضوی (محورهای تربت حیدیه _مشهد، کلات_مشهد، درگز_قوچان)، گیلان (محدوده گردنه حیران) و همدان (محدوده گردنه اسد آباد) مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

همچنین براساس اعلام پلیس راه استان خراسان رضوی  یک فقره تصادف زنجیره ای ۱۰ وسیله ای بصورت خسارتی در کیلومتر ۳۰ محور مشهد_باغچه به وقوع پیوسته که ترافیک در این محدوده هم‌اکنون سنگین است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

افق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215514

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر