1

کاندیدای ریاست جمهوری را با نظر مجمع عمومی ۵۰ هزاری نفری معرفی می کنیم

  • کد خبر : 215657
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد کاندیدای ریاست جمهوری را با نظر مجمع عمومی ۵۰ هزاری نفری معرفی می کنیم.

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی، در بخشی از بیانیه شماره ۲ این جبهه آمده است: از آنجایی که انتخابات تاثیر مستقیم بر اداره جامعه ما از مسائل ریز و کوچک شخصی گرفته تا تصمیم های کلان کشوری دارد، هیچ کس‌‌‌‌‌‌ یا هیچ گروهی نمی تواند و نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشد.
این بیانیه افزوده است: جبهه جهادگران ایران اسلامی که یک جریان مردمی است، تصمیم دارد کاندیدای مورد حمایت خود را برای انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم با نظر یک ‘مجمع عمومی ۵۰هزار نفری’ انتخاب کند؛ برای اینکه ما اعتقاد داریم فعالیت های گروهی و تصمیم های بزرگ باید حاصل خرد جمعی باشد.
در این بیانیه اضافه شده است: شیوه مشارکت عمومی در انتخاب کاندیدای جبهه جهادگران به شرح ‌‌ذیل و از طریق شبکه های اجتماعی صورت می گیرد. کمیته رسانه جهادگران از طریق فضای مجازی با ۱۵۰هزار نفر از هم وطنان ارتباط و تعامل مسقیم چند جانبه دارد.
جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی تاکید کرده است: از کلیه جهادگران و همه کسانی که تفکر جهادی دارند، دعوت می شود نام و نام خانوادگی کاندیدای مورد نظر خود را برای انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم ارسال کنند؛ کاندیدایی که بیشترین رای را کسب نماید از طرف جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی معرفی و مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215657

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر