1

کامرانی فر:ریاست دپارتمان داوری مهمترین اتفاق ۹۵ بود/پیگیر مطالبات داوران فوتسال هستیم

  • کد خبر : 215720
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶

رئیس دپارتمان داوری کشورمان از مهمترین اتفاقات سال گذشته و اهداف پیشرو سال ۹۶ فوتبال ایران می گوید.

به گزارش افق نیوز/حسن کامرانی فر در ۳۰ فروردین ۱۳۵۱ و در شهر مشهد به دنیا آمد. وی یکی از کمک داوران خوب فوتبال ایران بود که در جام جهانی ۲۰۱۰ نیز به قضاوت پرداخت.کامرانی فر در ۲۵ مرداد ۹۵ به عنوان رییس دپارتمان داوری انتخاب و جانشین مسعود عنایت شد.

سال ۹۵ برای شما چگونه گذشت؟

ابتدا آغاز سال ۹۶ را به همه مردم عزیز ایران تبریک می گویم و امیدوارم همه هموطنان سالی سرشار از شادی و سلامتی را تجربه کنند، سال ۹۵ برای من سال خوبی بود و از اینکه توانستم در سال گذشته برای داوری فوتبال کشورمان مفید باشم بسیار خوشحال هستم.

مهمترین اتفاق سال ۹۵ برای شما چه بود؟

همان طور که می دانید من در سال ۹۵ با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس دپارتمان داوری انتخاب شدم و فکر می کنم این یکی از مهمترین اتفاقات تمام دوران زندگی من بود.

عملکرد دپارتمان داوری در سال ۹۵ را چگونه ارزیابی می کنید؟

البته من بیشتر علاقه دارم که کارشناسان در مورد عملکرد دپارتمان داوری اظهار نظر کنند اما اگر بخواهم به یکی از اقدامات دپارتمان داوری در سال ۹۵ اشاره کنم باید بگویم که ما سعی کردیم براساس استانداردهای فیفا سیستم آموزش از راه دور را برای داوران کشور راه اندازی کنیم، این طرح در لیگ های برتر، دسته یک و همچنین لیگ بانوان اجرا شده است اما درصدد هستیم تا آن را در فوتسال نیز اجرا کنیم.

آیا به نظر شما عملکرد داوران درسال ۹۵ رضایت بخش بود؟

بله زیرا داوران ما هم در فوتبال و هم در فوتسال توانستند سهمیه داوران الیت آسیا را افزایش دهند. به دلیل اینکه هنوز چند هفته تا پایان لیگ شانزدهم باقی مانده است نمی توانم در مورد عملکرد داوران در نیم فصل دوم اظهار نظر کنم اما خوشبختانه در نیم فصل اول شاهد قضاوت های قابل قبول و کم اشتباهی از سوی داوران به ویژه در بازی های حساس لیگ بودیم.

داوران فوتسال از عدم پرداخت حق الزحمه خود گلایه مند هستند آیا در سال ۹۶ برنامه ای برای پرداخت مطالبات آنان دارید؟

من و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال در حال پیگیری پرداخت هر چه سریع تر حق الزحمه داوران فوتسال هستیم و امیدواریم بتوانیم در سال ۹۶ تمام حق و حقوق داوران را پرداخت کنیم.

اخیرا دو داور فوتبال ساحلی کشورمان در مالزی نتوانستند تست بدنی خود را با موفقیت پشت سر بگذرانند، نظر شما چیست؟

من و همکارانم در حال بررسی این موضوع هستیم تا علل موفق نبودن این دو داور را ریشه یابی کنیم، یکی از این دو داور با شرایط خاصی به مالزی رفته است و دیگری نیز به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در تست بدنی موفق باشد به شما قول می دهم این مسئله نیز در سال ۹۶ پیگیری خواهد شد.

پیش بینی شما از روند قضاوت داوران کشورمان در سال ۹۶ چیست؟

بدون شک نمی توان انتظار داشت که داوران بدون اشتباه قضاوت کنند اما من امیدوارم در سال ۹۶ شاهد قضاوت های کم اشتباه تری از سوی داوران باشیم و اعتراض مربیان و بازیکنان نیز کاهش پیدا کند.

باشگاه
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=215720

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر