1

ارسال پرونده مشمولان ماده ۸۴ الحاقی در موضوع فیش‌های حقوقی به دادسرا

  • کد خبر : 216461
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

آن بخش از پرونده فیش‌های حقوقی را که مربوط به مشمولان ماده ۸۴ الحاقی بود به دادسرا فرستادیم که بیشتر از طرف بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی هستند.

خبرگزاری فارس: ارسال پرونده مشمولان ماده 84 الحاقی در موضوع فیش‌های حقوقی به دادسرا/ ابلاغ برنامه‌های سال 96 به استان‌ها

ناصر سراج در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در خصوص اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در سال ۹۶ گفت: ما برنامه‌های سال ۹۶ را تنظیم و جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم.

وی افزود: ما یکسری برنامه‌هایی داریم که قبل از سال آن را تدوین و ابلاغ می‌کنیم و یکسری برنامه‌های فوق‌العاده و موردی هم داریم که بیشتر در راستای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی و فساد است.

سراج تصریح کرد: سال گذشته موضوع اقتصاد مقاومتی مطرح بود اما امسال حضرت آقا دو شاخصه تولید و اشتغال را نیز اضافه کردند و بیشتر برنامه‌های ما در رابطه با مبارزه با فساد است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه بازرسان ما هر سال بررسی‌های خود را انجام می‌دهند و سوء جریان‌هایی که در سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادها وجود دارد را اعلام می‌کنند، گفت: ما بر همین اساس برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهیم و ابتدای سال این برنامه‌ها را جهت اجرا به سازمان‌ها ابلاغ می‌کنیم.

وی درخصوص آخرین وضعیت پرونده حقوق‌های نجومی گفت: ما آن بخش از پرونده را که مربوط به مشمولین ماده ۸۴ الحاقی بود به طور کلی به دادسرا فرستادیم که این مشمولین بیشتر از طرف بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی هستند.

سراج با بیان اینکه ما گزارش‌های خود را کامل می‌کنیم، گفت: مشکلی که داریم این است که نمی‌توانیم قبل از نهایی‌ شدن، اطلاع‌رسانی کنیم اما هرجایی سوء جریانی باشد آن را پیگیری می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: من حتی در پرونده حقوق‌های نجومی به رؤسای قوا مصادیق را اعلام کردم که ما اقدام کردیم منتهی پیش از نهایی شدن به لحاظ رعایت حقوق مردم اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم.

وی در خصوص پرونده آلودگی هوا گفت: ما گزارش نهایی خود را قبل از سال جدید تهیه و آن را برای رؤسای قوا ارسال کردیم.

سراج خاطرنشان کرد: مواردی که اتفاق می‌افتد با ذکر اینکه چه نهادی مسئول است، به مسئولین ذیربط اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=216461

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر