1

سیتروئن اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان را واریز کرد

  • کد خبر : 216512
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

دکتر جمالی گفت: قرارداد فی مابین سایپا با سیتروئن نهایی شده و در اواخر اسفند ماه ۹۵ اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان توسط سیتروئن به حساب سایپا واریز شد.

به گزارش سایپا نیوز: دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا در نشست نوروزی مدیران ارشد گروه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقدیر از تلاش های انجام شده در سال ۹۵ گفت: این تلاش ها بی شک موجب سربلندی سایپا شده و همه مدیران و کارکنان در این موفقیت دخیل بوده اند که شایسته تقدیر است.

وی افزود: همه ما سال سختی را پشت سر گذاشته ایم و دستاوردهای آن تحقق بسیاری از مواردی بود که در سال ۹۴ نشدنی به نظر می رسید و این نشانگر آن است اراده کرده ایم تا سایپا را به روزهای اوج خودش برگردانیم و معتقدم این انرژی و دانش در گروه سایپا وجود دارد.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: در سال جدید در ملاقات های نوروزی با مقامات عالی رتبه کشوری این احساس کاملا مشهود بود که سطح توقعات مسئولان و مدیران ارشد نظام از سایپا به شدت افزایش یافته است.

جمالی با اشاره به شرایط سخت تامین مالی، تامین قطعات، فروش و … که در دو سال گذشته در سایپا حکم فرما بود، گفت: خوشبختانه امروز بسیاری از این موارد تسهیل شده و در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: آنچه به عنوان صدای سایپا شنیده می شود صدای تحقق اهداف مقام معظم رهبری و دولت در رشد تولید و ایجاد اشتغال است که در سال گذشته تحقق ۵۷ درصدی برنامه های تولید بر اساس  برنامه منسجم در سایپا نشانگر این موضوع بوده است.

مدیرعامل سایپا افزود: انتظار دارم آن چیزی که به عنوان برنامه های گروه سایپا مطرح می شود به عنوان قاموس تلقی کنیم و آنچه برای همه ما اهمیت دارد اجرای این برنامه ها در گروه است.

وی افزود: خوشبختانه ترکیب مدیریتی گروه نشان دهنده این موضوع است که همه در اجرای برنامه ها همراه هستند.

جمالی در خصوص برنامه های اصلی گروه سایپا در سال ۹۶ گفت: ادامه روند افزایش تولید، همچنین کاهش هزینه ها در تمام سطوح شرکت با افزایش تولید و کاهش سرباره های قیمت از جمله برنامه های اصلی گروه سایپا در سال جاری است و می توانیم با مدیریت منسجم به این موفقیت دست یابیم و با این شرایط سایپا به روزهای اوج خود برخواهد گشت و این موضوع باید به عنوان مسیر راه در تمام بخش های گروه سایپا قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: توسعه محصول با این شتاب و قدرت قابل تصور نبود ولی خوشبختانه توانستیم در روزهای پایانی سال گذشته خودرو جدید کوئیک را رونمایی کنیم و امیدوارم در سال جاری نیز بر اساس برنامه ریزی انجام شده، خودرو جدید sp100 در زمان مقرر رونمایی شود و از تمامی همکاران انتظار دارم در تحقق پروژه sp100 کارهای محوله را به صورت ویژه پیگیری نمایند و بنده هم شخصا این موضوع را بررسی و پیگیری خواهم کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص بحث صادرات محصولات تولیدی تاکید ویژه ای داشت و گفت: امیدوارم مشکلاتی که در سال گذشته در حوزه صادرات برای صنعت ایجاد شد، بر طرف شود و در سال جاری با فعال شدن سایت های تولیدی عراق، لبنان و الجزایر بتوانیم صادرات سایپا را با اهداف برنامه هماهنگ کنیم.

جمالی گفت: گروه خودروسازی سایپا مجموعه رو به رشدی است و اذعان می کنم که در این مسیر همه همکاران دخیل بوده اند و کار اصلی با مدیریت و پشتکار و توانمندی تمام سطوح انجام شده و بنده نقش هماهنگ کننده این امور را به عهده داشته ام.

وی افزود: در همه بخش های گروه سایپا، فعالیت ها به خوبی انجام می شود؛ در بخش قراردادهای خارجی، قرارداد فی مابین با سیتروئن نهایی شده و در اواخر اسفند ماه ۹۵ اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان توسط سیتروئن به حساب سایپا واریز شد.

مدیرعامل سایپا تاکید کرد: در سال گذشته خوشبختانه هم به اهداف تولید دست یافتیم و هم کیفیت محصول را ارتقا دادیم هرچند که انتظارات مردم و اینجانب بسیار بالاتر است.

وی در پایان از زحمات انجام شده در حوزه های قطعه سازی، تامین، تولید، فروش، خدمات پس از فروش، امداد خودرو و …که در سال گذشته و در نوروز امسال خدمات ارزنده ای را ارائه کرده اند تقدیر و تشکر کرد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=216512

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر