2

واکنش شهرداری مشهد به برخی از شایعات

  • کد خبر : 216604
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

‌مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: ‌شهردار مشهد در زمان بحران شب گذشته ‌تا صبح امروز در شهر مشهد حضور داشت.

شهردار مشهد

افق نیوز/ مهدی رضوی‌کیا در واکنش ‌به شایعات عدم حضور شهردار مشهد در شب وقوع زلزله ‌اظهار ‌داشت: خدمتی جهادی با مردم برای مردم در طول نزدیک به ۴۴ سال گذشته سرلوحه مدیریت شهری مشهد قرار گرفته و در واقع شهرداری مشهد خدمت به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی (ع) را افتخاری ماندگار برای خود می‌داند که با همت شورای چهارم شهر مشهد محقق شده است.

‌وی افزود: با همه این احوال در روز گذشته شاهد زلزله‌ای بزرگ در خراسان رضوی بودیم که این زلزله در شهر مشهد نیز حس شد و از همان لحظات ابتدایی پایگاه‌های چند منظوره مدیریت بحران شهرداری مشهد، فعالیت خود را آغاز کردند به‌گونه‌ای که شب گذشته کار اسکان زائران و شهروندان مشهدی در تعداد ۱۱۷ سالن سرپوشیده متعلق به شهرداری و سایر سازمان‌ها به انجام رسید که در مجموع ۸۰ هزار نفر در این مراکز اسکان یافتند.

رضوی‌کیا ادامه داد: از طرفی تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری مشهد در شب گذشته به حالت آماده‌باش کامل با فراخوان نیروهای ذخیره درآمدند و حتی شهرداری آمادگی خود را برای امدادرسانی به سایر شهرهای استان به استانداری اعلام کرد.

وی بیان کرد: اما متأسفانه برخی از رسانه‌ها با چشم‌پوشی به خدمات گسترده شهرداری مشهد در شب گذشته اقدام به انتشار اخباری کذب و البته با سوءنیت خاص کردند.

‌مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد ادامه داد: در این خبرها این‌گونه القا کردند که سید صولت مرتضوی شهردار مشهد در زمان بحران شب گذشته در تهران حضور داشته و این در حالی است که اولاً شخص شهردار تا صبح امروز در شهر مشهد حضور داشته و بازدیدهای متعددی از پایگاه‌های چند منظوره مدیریت بحران و سایر مراکز اسکان شهرداری مشهد در بامداد امروز داشتند.

‌وی تصریح کرد: شهردار مشهد بعد از اینکه این اطمینان را حاصل کرد که خطری شهر مشهد را تهدید نمی‌کند با اخذ مرخصی از شورای اسلامی شهر و در ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح مشهد را به مقصد تهران ترک ‌تا به عنوان معتمد سیاسی برای ساعاتی محدود در جلسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) حضور یابد و عصر امروز مجدداً به حوزه استحفاظی خود در مشهد بر‌گشتند.

‌رضوی‌کیا بیان کرد: ثانیاً افرادی که حداقل اطلاع از سیستم مدیریت شهری دارند، می‌دانند که تمام اقدامات در شهرداری مشهد سیستم‌محور بوده و به هیچ وجه بر روی اشخاص استوار نیست و مدیریت بحران شهرداری مشهد و معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بر‌اساس دستورالعمل تعیین شده به خدمات‌دهی خود ادامه می‌دهند.

وی در پایان یادآور شد: از رسانه‌ها در خواست می‌شود از درج اخبار کذب و بی‌اساس خودداری کنند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=216604

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر