1

سوپر مارکت در آتش سوخت

  • کد خبر : 216721
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

 
آتش سوزی در فروشگاه مواد غذایی واقع در بلوار فردوس بامداد امروزبا حضوربه موقع نیروهای آتش نشانی به موقع خاموش و ازگسترش آن جلوگیری شد.

آتش سوزی در فروشگاه مواد غذایی واقع در بلوار فردوس بامداد امروزبا حضوربه موقع نیروهای آتش نشانی به موقع خاموش و ازگسترش آن جلوگیری شد.
به گزارش میزان،وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در یک فروشگاه مواد غذایی شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به محل حادثه واقع در غرب بلوار فردوس، خیابان بهار شمالی، نبش خیابان هلال احمر اعزام شدند.

به گفته داود کرمی افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، یک فروشگاه مواد غذایی به مساحت تقریبی ۲۵ مترمربع طعمه آتش سوزی شد که به هنگام رسیدن آتش نشانان دود غلیظی از لا به لای کرکره های این فروشگاه خارج می شد.

وی با اشاره به قرار داشتن این فروشگاه در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی چهار طبقه و احتمال سرایت آتش به طبقات فوقانی، ادامه داد: با توجه به بسته بودن درب فروشگاه در هنگام بروز حادثه، نیروهای آتش نشانی بلافاصله با بکارگیری ابزار مخصوص، درب ورودی فروشگاه را گشودند و پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه یک عملیات اضافه کرد: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار کردند و از سرایت شعله های آتش به طبقات فوقانی این ساختمان چهار طبقه و واحدهای مسکونی آن جلوگیری به عمل آوردند.

کرمی با اعلام این که علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان و ساکنان این ساختمان آسیبی نرسید.

افق نیوز
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=216721

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر