1

پرداخت سود سهام عدالت نزدیک انتخابات برای جمع کردن رای است/ بصیرت مردم با عوام‌فریبی کور نمی‌شود

  • کد خبر : 216731
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

نماینده مجلس با اشاره به اقدامات اخیر دولت مبنی بر پرداخت سود سهام عدالت و سبد کالا به مردم در آستانه انتخابات، گفت: این مسائل حقوق مسلم مردم است و پرداخت آن در آستانه انتخابات جنبه تبلیغاتی دارد ولی بصیرت مردم کور نمی‌شود.

 

خبرگزاری فارس: پرداخت سود سهام عدالت نزدیک انتخابات برای جمع کردن رای است/ بصیرت مردم با عوام‌فریبی کور نمی‌شود

جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در رابطه با تصمیمات دولت برای پرداخت سود سهام عدالت، توزیع سبد کالا و پرداخت معوقه فرهنگیان و بازنشستگان تأمین اجتماعی در آستانه انتخابات، گفت: حداقل یک سال و نیم است که ما اطلاعاتی در زمینه تصمیمات دولت مبنی بر تدارک پرداخت سود سهام عدالت و سبد کالا به مردم در زمان انتخابات داریم، در آستانه انتخابات دولت پروژه‌هایی را افتتاح می‌کند که برخی از آ‌نها مربوط به دولت گذشته بوده و برخی نیمه‌تمام است.

وی افزود: رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت به اعضای کابینه پرخاش می‌کند و می‌گوید که باید به استان‌ها سفر کنند و پروژه‌هایی را افتتاح کنند، فضای معیشت مردم نیز برنامه‌ها و تدارکات به این سمت بود که در آستانه انتخابات سبد کالا توزیع کرده و سود سهام عدالت را پرداخت کنند در صورتی که سهام عدالت مربوط به دولت قبل بوده است و پرداخت سود آن در آستانه انتخابات جنبه تبلیغاتی دارد.

کریمی‌قدوسی گفت: جنبه تبلیغاتی این گونه تصمیمات دولت در آستانه انتخابات بیشتر از جنبه واقعی است و به نظر می‌رسد این اقدامات برای پوشاندن ضعف دولت در عملکرد ۴ ساله‌اش است. به طوری که دولت می‌خواهد در آستانه انتخابات با عوام‌فریبی بصیرت مردم را کور کند ولی مردم با تجربه‌ای که دارند این اقدامات را کاملاً تبلیغاتی می‌دانند.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این مسائل حقوق مسلم عادی مردم است و تأخیر در پرداخت آن باید پاسخ داده شود زیرا سود سهام عدالت باید زودتر از اینها پرداخت می‌شد و پرداخت آن در این زمان امتیاز خاصی نیست که دولت می‌خواهد برای جمع‌آوری رأی از آن استفاده کند.

کریمی‌قدوسی ادامه داد: کاهش سبد رأی دولت در انتخابات آینده در نظرسنجی‌ها به شدت مشخص شده و عدم موفقیت در فضای اقتصادی، رکود،‌ معیشت سبب شده است تا دولت دست به کارهای انتخاباتی در آستانه انتخابات بزند به خصوص که دولت وعده داده بود تا از طریق توافق مشکلات را حل کند ولی تنها مشکلی که حل شد مشکل غرب‌ بود زیرا غربی‌ها نگران چرخیدن سانتریفیوژهای ما و غنی‌سازی ۲۰ درصد بودند که دولت با برجام این نگرانی آنها را برطرف کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=216731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر