2

مدل یاقوت کبود HTC U Ultra بیش از ۳ میلیون تومان قیمت دارد

  • کد خبر : 217033
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸

خبر ها حاکی از آن است که مدل حرفه ای تر گوشی HTC U Ultra به زودی روانه بازار می شود. این مدل دارای صفحه ای از جنس یاقوت کبود بوده و به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

به گزارش کلیک، اگر به خاطر داشته باشید، HTC یک ماه پیش از یک نسخه ویژه از گوشی هوشمند U Ultra که دارای صفحه نمایشی از جنس یاقوت کبود و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است در تایوان رونمایی کرد. آن طور که مشخص است این گوشی به زودی روانه بازار اروپا می شود.

برخلاف پیش بینی تحلیلگران، HTC موفق شد تا نسخه یاقوت کبود U Ultra را بسیار زود تر از آنچه که انتظار می رفت به بازار عرضه کند. این گوشی از ۱۸ آوریل در آلمان و سوییس قابل تهیه خواهد بود و قیمتی کمتر از ۸۵۰ یورو (معادل ۳۲۰۰۰۰۰ تومان) نخواهد داشت.

بر خلاف نسخه ۶۴ گیگابایتی که از محافظ صفحه یاقوتی بی بهره است، مدل جدیدی دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و صفحه نمایش آن از درجه سختی ۹ موس برخوردار است. این پوشش بسیار مستحکم و با دوام که بر روی صفحه نمایش HTC U Ultra قرار گرفته، اغلب به دلیل مقاومت بالا و ضد خش بودن در ساعت های گران قیمت به کار می رود.

همین مسئله باعث شده تا این مدل نسبت به HTC U Ultra معمولی که دارای صفحه گوریلا گلس ۵ است، قیمت بسیار بیشتری را از آن خود کند. قیمت این مدل در حدود ۷۰۰ یورو (معاد ۲۶۰۰۰۰۰ تومان) است.

به غیر از تفاوت ظرفیت حافظه داخلی و صفحه نمایش مستحکم تر، تفاوتی میان مدل ۱۲۸ گیگابایتی با ۶۴ گیگابایتی  HTC U Ultra وجود ندارد.

علاقه مندان می توانند هم اکنون در کشور های آلمان و سوییس این گوشی را به صورت پیش خرید تهیه کنند. به احتمال زیاد این گوشی حرفه ای HTC پس از عرضه در آلمان، به بازار سایر کشور ها نیز راه پیدا می کند.

۲ پسندیده شده
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217033

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر