1

احضار عضو شورای شهر تهران به دادسرا

  • کد خبر : 217079
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۴۷

شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه، دستور احضار یک عضو شورای شهر تهران را به منظور ارائه پاره‌ای توضیحات صادر کرد.

دادگاه

افق نیوز، چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با ماجرای املاک شهرداری تهران از «احمد حکیمی‌پور» شکایت کرده‌اند که این پرونده در دست رسیدگی شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه قرار دارد و حکیمی‌پور برای توضیحاتی احضار شده است.

بر اساس این گزارش، شهریور سال ۹۵ بود که ماجرای واگذاری برخی املاک توسط شهرداری به کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر تهران با انتشار نامه سازمان بازرسی کل کشور از سوی یکی از سایت‌های خبری، خبرساز شد.

به دنبال انتشار نامه محرمانه سازمان بازرسی کل کشور، یاشار سلطانی مدیر مسئول سایت انشار دهنده، احضار و بازداشت شد که هم اکنون با تودیع وثیقه آزاد است.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران آبان سال ۹۵ گفت:« یاشار سلطانی اعلام کرده تصویر گزارش سازمان بازرسی کل کشور توسط «حکیمی‌پور» یکی از اعضای شورای شهر تهران به نامبرده تحویل شده است.»

علاوه بر این موضوع، بررسی پرونده املاک شهرداری نیز در دستور کار دادستانی تهران قرار گرفته و آن طور که سخنگوی قوه‌ قضائیه آخرین بار اعلام کرده، تاکنون افزون بر ۱۸۰ نفر در ارتباط با این موضوع به دادسرا احضار شدند.

به گفته اژه‌ای تاکنون کسی در رابطه با املاک شهرداری بازداشت نشده است.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217079

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر