2

تحول در حوزه رضایت مشتری مدیون تلاش شبکه نمایندگی‌‌هاست

  • کد خبر : 217225
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

مدیرعامل سایپایدک گفت: تحولی که در حوزه رضایتمندی مشتری حاصل شده مدیون تلاش شبکه نمایندگی‌های سایپا است.

به گزارش سایپانیوز، مهندس علیشاهی در دیدار با رؤسای انجمن‌های صنفی نمایندگی‌ها، با بیان این مطلب افزود: اقتصادی تر کردن خدمات و رونق بخشیدن به کسب و کار نمایندگی‌ها در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان از مهمترین برنامه‌های ما در سال جاری است که برای تحقق آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: مدیرعامل گروه سایپا تاکید و توجه ویژه‌ای به خدمات پس از فروش دارد و امسال نیز از سوی دکتر جمالی سال توسعه اعتماد و افزایش رضایت مشتری نامگذاری شده است.
مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: نگاه دکتر جمالی به خدمات، تحول گرایانه و جدید است و ما به عنوان متولی خدمات پس از فروش سایپا ضمن بهره مندی از رهنمودهای ایشان، باید از این نوع نگاه و رویکرد نو به عنوان یک فرصت برای افزایش کیفیت خدمات استفاده کنیم.
وی همچنین با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح خدمات و امداد نوروزی و نقش موثر انجمن‌های صنفی در این موفقیت، گفت: در طرح امداد نوروزی امسال شاهد کاهش میانگین زمان انتظار مشتریان بودیم. ضمن اینکه عملیات امدادی برای خودروهای گارانتی ۲۸ درصد کاهش یافت که بیانگر افزایش کیفیت تولیدات است.
علیشاهی در ادامه گفت: با تاکید مقام معظم رهبری و تلاش های دولت خدمتگزار شرایط اقتصادی مناسبتری در سال جدید پیش بینی می شود که نوید بخش روزهای بهتری برای صنعت خودروسازی کشور است.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مفهوم اقتصاد مقاومتی در ارائه خدمات مطلوب و رضایت مشتری تجلی پیدا می کند و به این واسطه، ضمن کمک به افزایش تولید، در ایجاد اشتغال برای جوانان نیز سهیم هستیم.
علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در سال جاری مدیریت و اصلاح زنجیره تامین در دستور کار قرار خواهد گرفت تا قطعات با کیفیت و قابلیت رقابت برای شبکه تامین شود.
وی ادامه داد: طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی در کارگروه های تخصصی بازرگانی و تامین در دست بررسی است که در نتیجه تصویب آنها، قطعات سایپایدک با قیمت و کیفیت رقابتی وارد بازار خواهند شد.
پیش از سخنان مدیرعامل سایپایدک، غلامرضا محمدی قائم مقام مدیرعامل نیز در سخنانی با اشاره به رشد قابل قبول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا در ماه های اخیر، گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها و آمار موجود، رضایت مشتریان از خدمات نمایندگی‌ها در چند ماه اخیر رشد خوبی داشته و ما تا دستیابی به رضایت مطلوب مشتریان، این هدف را با جدیت دنبال می‌کنیم.
وی با اشاره به توسعه فروش کارت طلایی برای تمامی خودروهای تولیدی گروه سایپا، گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان، ارائه خدمات سریع در نمایندگی‌ها توسعه یافته و خدمات صافکاری و نقاشی تقویت خواهد شد تا متناسب با توسعه فروش کارت طلایی، خدمات مورد نیاز آن نیز در شبکه توسعه یابد.
همچنین رمضان شرقی، قائم مقام مدیرعامل سایپایدک نیز در سخنانی با اشاره به تحقق برنامه فروش قطعات یدکی در سال گذشته، گفت: در ۶ ماهه اول امسال باید ۵۰ درصد برنامه پیش بینی شده محقق شود که شبکه نمایندگی‌ها نقش بزرگی در این زمینه دارند؛‌ به همین منظور کارگروههایی برای تامین قطعه متشکل از نمایندگی‌ها تشکیل خواهیم داد.
بنابراین گزارش،‌ در این نشست روسای انجمن‌های صنفی نمایندگی‌های سایپا در سخنان جداگانه ضمن تقدیر و تشکر از رویکردهای مثبت سایپایدک، به بیان نظرات و پیشنهادهای خود برای افزایش تعامل و بهبود فرآیندها در سال جاری پرداختند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217225

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر