1

زیباکلام: احمدی‌نژاد هزینه فوق‌العاده سنگینی خواهد پرداخت

  • کد خبر : 217290
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۲۳

دکتر صادق زیباکلام با اشاره به ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه مسلم است غافلگیری همه در ثبت‌نام آقای احمدی‌نژاد در این دوره ریاست جمهوری بوده است به‌طوری‌که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که ایشان ثبت‌نام کنند.

به گزارش افق، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد در گذشته‌ها نشان داده است که استاد سوار شدن بر امواج شگفت‌زدگی است، درعین‌حال ایشان نشان داده است که فقط لحظه برایش مهم است و خیلی به تبعات بلندمدت کاری که انجام داده توجه ندارد.

وی در ادامه یادآور شد: اگر به خاطر آوریم این شگفتی که کار آقای احمدی‌نژاد در امروز آفرید شباهت زیادی به قهر ۱۱ روزه ایشان دارد، زمانی که در قضیه استعفای آقای حجه الاسلام مصلحی ایشان در برابر رهبری ایستادند و ۱۱ روز به‌اصطلاح قهر کردند.

زیباکلام در ادامه گفت و گو با انتخاب خبر به توصیه مقام معظم رهبری به احمدی‌نژاد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری به آقای احمدی‌نژاد در خصوص عدم نامزدی در این دوره از انتخابات توصیه کرده بودند این ثبت‌نام کردن ایشان عملاً ایستادن در مقابل رهبری است.

استاد دانشگاه تهران تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد می‌خواهد این تصور را در سطح جامعه به وجود بیاورد که عملاً در مقابل رهبری می‌ایستم و از این طریق در تلاش است که برای خودش محبوبیت ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: آقای احمدی‌نژاد می‌داند که محبوبیت ایشان عمده تاً در بین روستاییان و اقشار و لایه‌های کم‌سوادتر جامعه است بنابراین وی با چنین حرکت‌های می‌خواهد در بین اقشار و لایه‌های تحصیل‌کرده شهرنشین هم از طریق ایستادن در مقابل مقام معظم رهبری محبوبیت ایجاد کند.

زیباکلام در پایان خاطرنشان کرد: با این عمل، آقای احمدی‌نژاد هزینه فوق‌العاده سنگینی برای اقدام امروزش خواهد پرداخت. صرف‌نظر از اینکه ایشان یا خود کنار برود یا شورای نگهبان وی را رد صلاحیت کند صرفاً خود این عمل و موجی که احمدی‌نژاد به وجود آورد باعث محبوبیتش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217290

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر