2

دشمنان به این فکر هستند که یک عده بیایند به میدان و فضای ورود را برای آنها باز کنند

  • کد خبر : 217449
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

هم اکنون چند نفر برای ریاست جمهوری کاندیدا شده‌اند و نباید در رقابت‌های خود تهمت زدن و دروغ گفتن داشته باشند زیرا اینها فرهنگ دین ما نیست بلکه فرهنگ نفاق است و با اخلاق دینی ما سازگار نیست.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در هفته گذشته مراسم اعتکاف در حرم مطهر رضوی برگزار شد و در آن ۵۲۰ هزار نفر از جوانان شرکت کردند.وی ادامه داد: حضور جوانان در اعتکاف بر خلاف سیاه‌نمایی‌هایی که بعضی افراد ساده‌لوح نشان از دلدادگی مردم به اهل بیت و دین بوده و در واقع نمایش قدرت دین و ارادت مردم به اهل بیت پیامبر (ص) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اعتکاف تشکیل می‌شد امسال انقدر زیاد بود که مردم حتی نتوانستند در حرم مطهر رضوی و مسجد گوهرشاد جا پیدا کنند و اینها همان مردم دین مدار هستند که پای این نظام ایستاده‌اند و در دلداگی به اهل بیت از همه چیز بریده‌اند.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: اعتکاف در دل جمعی از جوانان است و نشان از این دارد که این مردم تا پای جان برای این نظام از خودگذشتگی می‌کنند.

وی با اشاره به رسیدن فصل انتخابات، خاطرنشان کرد:  این روزها زمان نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری است و ۳ اصل برای این موضوع وجود دارد که باید مورد توجه تمام مردم قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود به  مشارکت بالا در انتخابات تأکید داشتند و هم اکنون بیش از ۵۰ میلیون از مرد و زن در صحنه‌ هستند تا رئیس جمهور برای خود انتخاب کنند و قدرت مردم سالاری دینی را به نمایش بگذارند.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: این موضوع نشان دهنده این است که خود مردم برای خودشان تصمیم می‌گیرند و نماد مشارکت مردم در اداره کشور بوده تمام کاندایداها باید با هم رقابت سالمی داشته باشند.

وی بیان کرد: ما تا کنون هر کاری که انجام داده‌ایم برای حفظ خط انقلاب و خواست مردم بوده و حرکت‌های ۸ سال دفاع مقدس ما نیز به همین علت بوده است.

امام جمعه مشهد مقدس تأکید کرد: هم اکنون چند نفر برای ریاست جمهوری کاندیدا شده‌اند و نباید در رقابت‌های خود تهمت زدن و دروغ گفتن داشته باشند زیرا اینها فرهنگ دین ما نیست بلکه فرهنگ نفاق است و با اخلاق دینی ما سازگار نیست.

آیت‌الله علم‎الهدی تصریح کرد: در انتخابات مردم هر کسی را انتخاب کنند باید برود و نوکری کند و اگر دلشان نخواست باید برود کنار بنشیند زیرا مردم دوست دارند کس دیگری را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه از یک طرف انتخابات برای دشمنان ما یک فرصت است، خاطرنشان کرد: آنها به این فکر هستند که یک عده بیایند به میدان و فضای ورود را برای آنها باز کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی  با اشاره به عمر نزیک به ۴۰ سال انقلاب اسلامی در کشور، تصریح کرد: در همه این سال‌ها ما انتخابات داشته‌ایم و در همه هم اراده و خواست مردم وجود داشته و دشمن می‌خواهد در این مورد نسخه فتنه را بردارد.

وی تأکید کرد: این مردم ما به ولایت و رهبری که حجت امام زمان است دل داده‌اند و نمیگذارند که استکبار عملی شود، بهترین نظریات از طرف مقام معظم رهبری و ولایت به مردم ارائه می‌شود ایشان هم صدا و جهت دشمن را می‌شناسند و انشالله مردم با بصیرت ما انتخاب اصلح را دارند و در این حوزه به  قیم هم نیازی ندارند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217449

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر