1

  بروجردی: لازمه تولید و اشتغال، سفت کردن پیچ و مهره‎های واردات است

  • کد خبر : 217491
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه تولید و اشتغال این است که پیچ و مهره‎های واردات را سفت کنیم.

علاءالدین بروجردی در جلسه بررسی آخرین وضعیت بیمارستان آیت‌الله بروجردی بیان کرد: این پروژه مطالبه چندین ساله مردم بروجرد در رابطه با وضعیت بهداشت و درمان شهرستان است.

به گزارش افق نیوز، وی اضافه کرد: استاندار جلسات منظم پیگیری در این خصوص داشتند و تلاش زیادی برای به نتیجه رسیدن این پروژه انجام دادند.

بروجردی ادامه داد: آموزشی شدن این بیمارستان مقداری پروتکل الحاقی و اضافی می ‎ خواهد تا با عنوان طرح تکمیلی، این پروژه کامل شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این بیمارستان یکی از مطالبات اصلی مردم است و چون بروجرد شهری دانشگاهی است استفاده از این بیمارستان برای مباحث آموزشی، گذراندن دوره دانشجویان و جذب پزشکان متخصص حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شعار سال ادامه داد: در سالجاری باید جنس ایرانی مصرف شود چراکه لازمه تولید و اشتغال این است که پیچ و مهره ‎ های واردات را سفت کنیم و صادرات و تولید را تقویت کنیم.

بروجردی یادآور شد: برای تخت ‎ های بیمارستانی و سازه ‎ های این بیمارستان از تولیدات داخلی استفاده می ‎ شود و استاندارهای لازم در ملزوماتی که عمر آن محصولات را بیشتر می ‎ کند استفاده شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یک برنامه زمانبندی شده برای افتتاح داشته باشیم و قبل از ماه مبارک رمضان بیمارستان آیت‌الله بروجردی افتتاح شود.

در ادامه، گودرزی، دیگر نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این بیمارستان بسترساز سلامت بوده و حداقل حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد:امیدواریم این بیمارستان طلیعه تحول در وضعیت بهداشتی شهرستان شود یک عزم راسخ و همدلی مضاعف می ‎ خواهد که بروجرد به سمت وضعیت ایده ‎ آل حرکت کند.

این نماینده یادآور شد: بهتر است در ادامه کار این بیمارستان و بحث بهداشت و درمان شهرستان بخش خصوصی وارد شود و بستر آن هم فراهم است.

گودرزی افزود: این بیمارستان نمی ‎ تواند تمام نیازهای بهداشت و درمان شهرستان را حل کند اما افتتاح این پروژه را یک فرصت می ‎ دانیم.

نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بیمارستان ۲۵ درصد در سال گذشته پیشرفت فیزیکی داشته و لازم است به سرانجام برسد.

گودرزی خاطرنشان کرد: مشکل بحث آموزشی این پروژه این است که ما حتما دانشگاه علوم پزشکی داشته باشیم و لازم است مسئولان کشوری این بحث را به سرانجام برسانند.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217491

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر