3

دستور رییس جمهور به استانداران برای تسریع در روند کمک رسانی به سیل زدگان

  • کد خبر : 217577
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

دکتر حسن روحانی در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل؛ و همچنین وزیر نیرو که به نمایندگی از ایشان در راس هیاتی در منطقه حضور یافته است، در جریان آخرین وضعیت امداد و رسیدگی به سیل زدگان این سه استان و خسارات ها قرار گرفت.

 

حسن روحانی

به گزارش افق نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این گفت‌وگوها دستورات لازم را برای بسیج همه امکانات دستگاه‌ها و نهادها جهت امداد رسانی به سیل زدگان و رسیدگی فوری به وضع آسیب دیدگان و مصدومان صادر کرد.

رییس جمهور تاکید کرد که تمام امکانات این استان ها و در صورت لزوم استانهای همجوار باید در مسیر ساماندهی هر چه سریعتر وضعیت و کمک به آسیب دیدگان و مصدومان حادثه سیل بکار گرفته شود.

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی و مجید خدابخش استاندار اردبیل نیز در این تماس های تلفنی، گزارشی را از وضعیت سیل زدگان استانهای خود و اقدامات انجام گرفته ارائه دادند.

رییس جمهور پیش از این نیز هیاتی را به سرپرستی مهندس حمید چیت چیان وزیر نیرو مامور کرد که با حضور و سرکشی در ‏استان های آذربایجان غربی و شرقی و همچنین اردبیل، به روند امدادرسانی به سیل زدگان رسیدگی و اقدامات انجام شده را گزارش دهند.‏

معاونان وزارتخانه های کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و جمعیت هلال احمر از اعضای ‏هیات اعزامی به سرپرستی وزیر نیرو هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=217577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر